Kto tu śpiewa?

1. Data: 2015-09-04 18:15:20

Temat: Kto tu śpiewa?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajna muzyczka - nie mogę rozpoznać wykonawcy, więc pytanie jak w
temacie, może też o tytuł utworu:
http://magazyn-kuchnia.pl/magazyn-kuchnia/10,122079,
18589040,spaghetti-z-atramentem-kalamarnicy-z-kurcza
kiem-i-pomidorami.html
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

2. Data: 2015-09-04 19:27:10

Temat: Re: Kto tu śpiewa?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 18:15, Ikselka pisze:
> [...]
> temacie, może też o tytuł utworu:
> http://magazyn-kuchnia.pl/magazyn-kuchnia/10,122079,
18589040,spaghetti-z-atramentem-kalamarnicy-z-kurcza

https://www.youtube.com/watch?v=jEy6MGu3bIA

Ewa

3. Data: 2015-09-04 20:17:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2015 19:27:10 +0200, FEniks napisał(a):

18589040,spaghetti-z-atramentem-kalamarnicy-z-kurcza
kiem-i-pomidorami.html

> https://www.youtube.com/watch?v=jEy6MGu3bIA

Dzięki za link, bo dzięki niemu poznałam tytuł utworu - utwór ten, ale nie
ten wykonawca: głos zupełnie, ale to zupełnie inny.
Wg tytułu utworu odnalazłam na YT wykonawcę z tą charakterystyczną chrypką
i tę aranżację, których szukałam:
https://www.youtube.com/watch?v=Dnu3cKitmlQ
Bezkonkurencyjny głos i aranżacja, najlepsze ze wszystkich, które
przejrzałam na YT.
Bardzo lubię ten typ muzyki, a z komentarzy dowiedziałam się, że to tzw
deep house.

4. Data: 2015-09-04 21:22:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-04 o 20:17, Ikselka pisze:

18589040,spaghetti-z-atramentem-kalamarnicy-z-kurcza
kiem-i-pomidorami.html

> Dzięki za link, bo dzięki niemu poznałam tytuł utworu - utwór ten, ale nie
> ten wykonawca: głos zupełnie, ale to zupełnie inny.

Dostałaś oryginał. Zdecydowanie wolę.

Ewa

5. Data: 2015-09-04 22:00:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

18589040,spaghetti-z-atramentem-kalamarnicy-z-kurcza
kiem-i-pomidorami.html

> Dostałaś oryginał. Zdecydowanie wolę.

Tym niemniej pod kurczaka z pomidorami może komuś pasować co innego.
Atramentu z kałamarnicy nie starczy, by opisać różnice gustów.

--
Jarek (pióra by pożyczyć od Anouilh'a)

6. Data: 2015-09-04 22:21:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Sep 2015 21:22:27 +0200, FEniks napisał(a):

18589040,spaghetti-z-atramentem-kalamarnicy-z-kurcza
kiem-i-pomidorami.html

> Dostałaś oryginał. Zdecydowanie wolę.

Głos zbyt gładki, wycyzelowany.

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo
hotelu, gdzie nie ma nic własnego." L. Ćwierczakiewiczowa

Wielkie Konfitowanie!
jabłka w syropie
Śliwki i banany.
Szczypta soli do owoców? Czemu nie?