Kupilem nawilzacz i jest jeszcze duszniej. Prosba o wyjasnienie

1. Data: 2004-11-29 17:52:30

Temat: Kupilem nawilzacz i jest jeszcze duszniej. Prosba o wyjasnienie
Od: Jack <...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Wyjasnijcie mi prosze jedna rzecz.
Mieszkam w bloku, rzadko wietrze, mam caly czas odkrecone kaloryfery.
Powietrze staje sie wiec suche, drapie mnie w oczach, itd.

Kupilem wiec nawilzacz powitrza - parowy.
Myslalem, ze powietrze bedzie takie jak po burzy przy otwartym oknie.

Niestety cos jest nie tak, bo wystarczy, ze nawilzacz wyparuje tak z
1,5l wody w pokoju o pow. 15 m2, a czuje sie jak w maglu. I oddycha mi
sie jeszcze gorzej. Subiektywne odczucie jest takie, ze jest duszniej.

Sam juz nie wiem, jak sobie z tym poradzic.
Na razie wylgada na to, ze otworzenie okna na 5 minut daje lepszy efekt,
niz uruchomienie na 2 godziny nawilzacza za 150 zl :(

A mialem takie nadzieje ...

1. Data: 2004-11-29 21:19:11

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Nov 2004 18:52:30 +0100, Jack napisał(a):

> [...]
> 1,5l wody w pokoju o pow. 15 m2, a czuje sie jak w maglu. I oddycha mi
> sie jeszcze gorzej. Subiektywne odczucie jest takie, ze jest duszniej.

Zrobiłeś sobie saunę :) Masz saunę za 150zł i narzekasz? ;)
A tak poważnie - nie masz za gorąco w domu?
Proponuję jednak szybkie ale mocne wietrzenie.
Tak aby wymienić powietrze a nie wychłodzić ścian.

Pozdrawiam
Miroo

1. Data: 2004-11-29 22:42:39

Od: Jack <...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłeś sobie saunę :) Masz saunę za 150zł i narzekasz? ;)
> A tak poważnie - nie masz za gorąco w domu?

Nie wiem. Raczej nie. Dla mnie w sam raz.

> Proponuję jednak szybkie ale mocne wietrzenie.
> Tak aby wymienić powietrze a nie wychłodzić ścian.

No OK, ale w takim razie nawilzacz jest mi niepotrzebny?

A moze zrobilem blad, ze kupilem parowy?

Czy ultradzwiekowe sa lepsze? Czuje sie chlodniejsze i przyjemniejsze
powietrze?

Slyszalem, ze od ultradzwiekow moze bolec glowa i mozna nabawic sie
problemow ze sluchem, ale nie wiem, jak to sie ma do nawilzaczy
ultradzwiekowych.

1. Data: 2004-11-30 08:22:13

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack" <...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Slyszalem, ze od ultradzwiekow moze bolec glowa i mozna nabawic sie
> problemow ze sluchem, ale nie wiem, jak to sie ma do nawilzaczy

Polecam nawilżacz Bionaire BCM 1250
http://www.klimatop.pl/product_info.php/manufacturer
s_id/4/products_id/52?osCsid=3679a757981c70c45a0f781
7b6c8132b
bardzo jestem z niego zadowolona, myślę, ze zaspokoi Twoje wymagania.

Pozdrawiam. Variete.

pl.rec.budowanie
pytanie o piec 2-funkcyjny - czy on się aby nie popsuł?
Ogrzewacz przepływowy elektryczny - opłaca się?
lakier na parkiet dębowy
termoobieg - po co to jest?