Kurczak z rozna

1. Data: 2000-10-12 19:09:44

Temat: Re: Kurczak z rozna
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@z...nl> wrote:

> Brzmi calkiem niezle.....Tyle, ze mnie chyba zle zrozumiales. Piszac
> "kurczak z rozna w piekarniku" mialam na mysli takiego wlasnie na ruszcie,
> obracanego tak powabnie.
> Nastepnym razem sprobuje Twojego przepisu.
> Dzieki, pozdr.,
> Danka
>
> "Bogus"aw Kempny" <k...@s...com.pl> schreef in bericht

Nic nie rozumiem. Nie mozna zrobic kurczaka z rozna na ruszcie. Rozrn
i ruszt to dwa zupelnie rozne przyrzady do pieczenia.

Wladyslaw

1. Data: 2000-10-13 12:17:39

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Nic nie rozumiem. Nie mozna zrobic kurczaka z rozna na ruszcie.
> Wladyslaw

Juz sie tlumacze. Istotnie, nie czytalem poczatkowego listu, ostatnio
bylem mocno zajety i bardzo rzadko tu zagladalem, a juz na pisanie czasu
nie starczalo wcale. Ten kurczak z rozna na ruszcie to oczywiscie
nie doslownie, dla mnie potrawa z rozna to przede wszystkim jednakowo
dobrze zrumieniona ze wszystkich stron i z minimalna iloscia tluszczu.
Kurczak wedlug tego przepisu wlasnie tak wychodzi. Powinienem ten rozen
i ruszt napisac w ""!

Ale kurczaka polecam, bardzo dobry.

BK

langoshe