Kwarantanna!!! :)

21. Data: 2020-03-17 15:47:44

Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 14:35, XL pisze:

> Zobaczymy (albo nie) w którą stronę to pójdzie. Czy w stronę absolutnej
> Miłości, albo powszechnej rui i porubstwa oraz rozpasania jak w Oranie
> (,,Dżuma" A. Camus).

madrzy skorzystaja z porubstwa

--
gazebo

22. Data: 2020-03-17 15:54:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 15:45, XL pisze:

> Niektórym ,,dawali" i sprobowałby odmówić.

Jaka ty jesteś śmieszna, to ludzkie pojęcie przechodzi :)
Ci, którym prawaki wypominają rodziców też się tak mogą tłumaczyć, ale
jakoś im nie wierzysz.
Żałosne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2020-03-17 16:00:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ukryj cytowany tekst -
> Bo piękni ludzie mają odwagę śpiewać w oknach tylko wtedy, gdy brzydcy boją
> się odezwać.
> ---
>
> Nie ma brzydkich. Som tylko okaleczeni. Skarleli.
> Spiewaj im MatKO POlsko. Wyzdrowiejom albo umrom
> z nadziejom ze nie wszystek umrom gdy jest Matka

o Moj Boze, przestancie sie okaleczAC
---
SKOzystales juz z POrobstwa
okaleczajonc na swoj wzor kogo POpadles?

24. Data: 2020-03-17 16:02:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:00, m...@g...com pisze:
> ukryj cytowany tekst -

> o Moj Boze, przestancie sie okaleczAC
> ---
> SKOzystales juz z POrobstwa
> okaleczajonc na swoj wzor kogo POpadles?

TYlko sie przygladam

--
gazebo

25. Data: 2020-03-17 17:22:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Jaka ty jesteś śmieszna, to ludzkie pojęcie przechodzi :)
> Ci, którym prawaki wypominają rodziców też się tak mogą tłumaczyć, ale
> jakoś im nie wierzysz.

Jakoś nie. Moj ojciec miał rdzennie czeskie nazwisko, nie żydowskie:
https://m.fronda.pl/a/wstrzasajacy-zyciorys-ojca-ale
ksandra-kwasniewskiego,127079.html

> Żałosne.

Twoje podniecenie wiele mówi.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2020-03-17 17:34:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 16:22, XL pisze:

> Jakoś nie. Moj ojciec miał rdzennie czeskie nazwisko, nie żydowskie:
> https://m.fronda.pl/a/wstrzasajacy-zyciorys-ojca-ale
ksandra-kwasniewskiego,127079.html

> Twoje podniecenie wiele mówi.

kwarantanna kwarantanna kwarantanna kwarantanna kwarantanna kwarantanna
kwarantanna i tylko kwarantanna, albo Mr Bluesky, no jeszcze portret
Albina Siwaka nad lozkiem moze pomoc, potem to juz tylko nicosc

--
gazebo

27. Data: 2020-03-17 18:31:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 17:22, XL pisze:

> Jakoś nie. Moj ojciec miał rdzennie czeskie nazwisko, nie żydowskie:

LOL :):):)
To w końcu za nazwisko dostał, czy za zasługi?
I nie mógł odmówić, bo miał nieżydowskie nazwisko :):)

Ja pierdolę :):) Zrobiłaś mi wieczór. Tyle razy już udowadniałaś swoją
głupotę, a nadal mnie nią bawisz.

I na koniec:

28. Data: 2020-03-17 18:47:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> głupotę, a nadal mnie nią bawisz.
>
> I na koniec:
> Ci, którym prawaki wypominają rodziców też się tak mogą tłumaczyć, ale

Wypominają nie "rodziców", tylko żydolewackich morderców.
Takich, jak Izaak Stolzmann vel Kwaśniewski oraz Aaron Fleischfarb vel
Józef Światło.
Mój Ojciec był z pochodzenia Czechem, z serca i obywatelstwa Polakiem - i
NIGDY by nie mordował ani nie prześladował Polskich Patriotów jak tatuś
prezydenta, którego ty wybierałeś.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

29. Data: 2020-03-17 21:15:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 18:47, XL pisze:

> Wypominają nie "rodziców", tylko żydolewackich morderców.

Bredzisz. Jak zwykle. Wypominają jak leci, po stanowiskach.
Wypominają komuś rodziców, a ich rodzice byli święci, pomimo tego, że
też byli dyrektorami albo zajmowali inne wysokie stanowiska. To debile
są i tyle. A potem szukają jakichś idiotycznych usprawiedliwień, że niby
to wiana nazwiska, czy inne brednie o żydowskim pochodzeniu.

> Takich, jak Izaak Stolzmann vel Kwaśniewski

Jesteś chora na głowę. I to poważnie.

> Mój Ojciec był z pochodzenia Czechem,

I co z tego? Ja pierdolę... Czesi też mieli swoich zbrodniarzy, tak jak
Polacy... wśród dowolnej narodowości znajdziesz zbrodniarzy, więc
przestań pierdolić swoją faszystowską mantrę, jakby narodowość cokolwiek
tłumaczyła.

> z serca i obywatelstwa Polakiem - i
> NIGDY by nie mordował ani nie prześladował Polskich Patriotów jak tatuś
> prezydenta, którego ty wybierałeś.

Jesteś chora na głowę. I to poważnie.

I wróć do sedna. W PRLu nie dawano byle komu stanowisk dyrektorskich,
więc nie bredź więcej o jakichś nazwiskach, bo to bez związku.
Córeczka dyrektora z czasów PRLu... a sama pluje na dzieci (i ich
rodziców) za stanowiska ich rodziców. Prawacko-katolska hipokryzja i
zakłamanie.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2020-03-17 21:21:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> tłumaczyła.

> Jesteś chora na głowę. I to poważnie.
>
> I wróć do sedna. W PRLu nie dawano byle komu stanowisk dyrektorskich,

Nie ZARAZ PO WOJNIE, panoczku.
Kiedy wszystko było w ruinie, a wyższe wykształcenie było na wagę złota.

> [...]
> Córeczka dyrektora z czasów PRLu... a sama pluje na dzieci (i ich
> rodziców) za stanowiska ich rodziców. Prawacko-katolska hipokryzja i

Twoje podniecenie jest bardzo... symptomatyczne.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Kviat widzów TVN ?