Mail sprzed chwili.

391. Data: 2010-04-21 13:57:31

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Dupkiem? Dasz radę to jakoś uzasadnić,
> czy tylko dla tego, że nie dorastasz mi walorami umysłu, polotem,
> kulturą, atrakcyjnością ani wykształceniem?

Eduś skończ te męczące popisy. Zachowaj swoje walory dla potrzebujących.

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

392. Data: 2010-04-21 15:20:06

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Prowadziłem już takie rozmowy z Druchem Duchem, ale ogólny wniosek jaki z
> nich zapamiętałem był taki, że dyskutant prowadzi tu raczej agitację
> polityczną, zatem nie będzie otwarty na argumenty.

haha! Agitant Polityczny! tego jeszcze o sobie nie slyszalem :)
Jesli mam inne poglady nie znaczy ze jestem Wrogim Agitantem PIS! :)

"Czasem korzystam z jego linków do artykułów prasowych w najbardziej
skrajno-prawicowo-nacjonalistycznych gazetach i stronach internetowych-
o których bez niego nie wiedziałbym, a ich istnienia w swej naiwności
nawet nie podejrzewałem."

Haha! A tym razem jestem Skrajno-Prowicowo-Nacjonalistyczny.
Jesli chodzi o cytowane strony to czesto cytuje m.in. blog Korwina,
czy Michalkiewicza. Ta sa blogi ktore sa jednymi z najlicznej poczytnych
blogow w polskich internecie! (w pierszej trójce czy piatce!).

------
Co do dyskusji, to nie przepadam za powszechnym, jedynie slusznym
sposobem myslania forsowanym przez mono-partie.
Gdy widze butnych mlodych pewnych swojej mizernej wiedzy,
lubie sie wtracic od niechcenia.

Zwykle Ci mlodzi...., probuje forsowac swoje, zdyskredytowac,
a jak zorientuje sie ze za duzo wiem, to zamiast ciut pokory,
przechodza do agresji, "wyganiania z grupy".
Tym samym sie kompromitujac przed soba samym.
Sa w szoku bo widza jak mialkie sa ich poglady polityczne,
powtarzane machinalnie i bezmyslnie z telewizji, bo
tak mysla "wyksztalceni z miasta".

Ale odrobina otrzezwienia nikomu nie zaszkodzi, mysle sobie.

Ze Skrajnie Faszystowskim Pozdrowieniem Agitatora PiS! :))
Druch

393. Data: 2010-04-21 16:32:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale z tego tu narzekacie, to zadeptałyście już w końcu psd?
Marchewki, Iwonki i spółka?

Mam tylko nadzieję, że na psp szybciej te najbardziej poqrwione
mentalnie hieny "wywieje" niż ich ofiary. ;)

--
CB

Qra tu przyszła zachęcona informacjami na temat wysokiego poziomu grupy.
To nie była przesadzona reklama.

394. Data: 2010-04-21 17:00:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-21 18:32, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Ale z tego tu narzekacie, to zadeptałyście już w końcu psd?
> Mam tylko nadzieję, że na psp szybciej te najbardziej poqrwione
> mentalnie hieny "wywieje" niż ich ofiary. ;)

http://www.wykop.pl/link/150275/przetrwaja-najsilnie
jsi/

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

395. Data: 2010-04-21 17:18:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Notabene: widziałem to wieki temu. :)

Niewykluczone, że net stanie się z czasem miejscem zionącym
odrażającą pustką łbów marchewkowo-iwonkowo-xlowo-druszastowo
czerwono-tnrowych z ~radosnym "popierdywaniem" stalkerów w tle.
W każdym razie: PL-net. ;)

--
CB

396. Data: 2010-04-21 17:29:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ewo trochę nie przesadzasz?

Hm... sądząc po reakcji - jeśli nawet, to nie bardzo.

Ale przepraszam, że tak w trzeciej osobie, trochę to było niegrzeczne z
mojej strony.

Ewa

397. Data: 2010-04-21 17:30:49

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-21 18:32, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
>
> http://www.wykop.pl/link/150275/przetrwaja-najsilnie
jsi/

Ale hien tam nie widać.

Ewa

398. Data: 2010-04-21 17:38:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm... sądząc po reakcji - jeśli nawet, to nie bardzo.

Moje pytanie nie było chyba zbyt agresywne. Rzadko używam emotek, stąd
być może to niezrozumienie.

> Ale przepraszam, że tak w trzeciej osobie, trochę to było niegrzeczne z
> mojej strony.

U mnie jest na to takie dictum : 'Ona ma imię' :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

399. Data: 2010-04-21 17:41:28

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Mnie za nic przepraszać nie musisz, raczej ja Ciebie powinnam, ze Ci
> tyle krwi napsułam tamtym wątkiem.

Nie przesadzaj, dzisiaj z przyjemnością sobie ten wątek odświeżyłam. ;)

> Ja myślałam, że Qra to dłuższy ma staż, ale nie wiem. Tamten wątek to
> mój debiut na psychologii.

Qry chyba też, o ile się nie mylę.

> A mnie się od tamtego wątku optyka na jej temat zmieniła o 180 stopni.

Mnie się wywracała do góry nogami kilkakrotnie.

> To co wydawało mi się, że nas łączy, teraz nas wyjątkowo dzieli.

Nie musimy się chyba z kimś zgadzać, żeby się wzajemnie szanować. Jednak
z XL jest to niestety trudne. Trzeba by umieć przeskoczyć te jej
insynuacje o rzekomych osobistych powodach tej niezgody (np. zazdrość,
niezadowolenie z własnego życia itd, faceci są narażeni dodatkowo na
zarzuty braku jaj ;) ). Na dłuższą metę to wymaga niesamowitej
samodyscypliny.

Ewa

400. Data: 2010-04-21 17:42:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra tu przyszła zachęcona informacjami na temat wysokiego poziomu grupy.
> To nie była przesadzona reklama.

> Qra tu przyszła, bo indziej żniwa się zakończyły.

No tak, po owocach ich poznacie.

Ewa

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna