Mail sprzed chwili.

661. Data: 2010-04-22 20:21:06

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ja nie zauważyłem, żeby rwał się z kolei do analizy CIebie.

A co to ma w ogóle do rzeczy?

> Dla Ciebie nie wszystko musi być spójne i konsekwentne, ponieważ
> jak sama przyznałaś jesteś tu tylko na pogaduchy o treściach niezbyt
> istotnych, ale nie wszyscy tak mogą ;-)

Hm, wiesz, mam może inny ogląd sytuacji, ale chyba wcale nie gorszy od
Twojego.

> Wcześniej też i potem też, ale co to za różnica?
> Nie zgadzasz sie to nie, przecież to nie Twoja sprawa.

Faktycznie trudno się dzisiaj dogadać.

Ewa

662. Data: 2010-04-22 20:26:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To nie było miłe, ani nawet śmieszne.

Parę postów wyżej napisał:

"Kim to ja juz nie bylem :)))

bylym wiezniem, moherowym beretem,
ksiedzem (medea), agitatorem politycznym PiS,
faszystą, teraz neo....

czytam z wypiekami na twarzy :D "

Każde z tych określeń, stawia go w być może niekorzystnym świetle, ale
czyni go kimś - stąd u niego ~zadowolenie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

663. Data: 2010-04-22 21:11:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To Ty teeeż? W takim razie wszystkiego dobrego! :)
> Jubilatka czy solenizantka?

Dzieki. :-)
Jubilantka za dni kilka, solenizantka - next month.
I.

664. Data: 2010-04-22 21:20:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Dzieki. :-)
> Jubilantka za dni kilka, solenizantka - next month.

Jeśli te horoskopy coś rzeczywiście mówią, to ciekawe ile macie
wspólnego z moim Michałem :)

BTW jakąś chwilę temu na Polsacie była zapowiedź 'Armagedonu' z Wilisem.
Misiek mnie pyta, co to jest ten armagedon. No to mówię mu, że to taka
totalna wojna, coś na kształt końca świata, ale żeby mu obraz złagodzić
powiedziałam, ze z tego filmu pochodzi moja i jego taty piosenka i
pierwszy pocałunek.
Zapalił się bardzo prosząc o szczegóły, wrzuciłam mu Aerosmith'a na
YouTube. A Misiek do mnie z taką niezwykłą powagą słuchając: 'Mamo, ale
się wzruszyłem. Ładne to było.' :)

--

Paulinka - pięknie wykropkowana biedronka

665. Data: 2010-04-22 22:28:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO Redi i jego TŻ tworzą związek toksyczny.
W tym sensie określenie "przypudrować" - bardzo celne.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
No i co mam Ci powiedzieć?
[...]
Wspominał kilka razy, jednak kiedykolwiek coś do mnie pije
te jego rozczarowania przekreślają jakąkolwiek wiarygodność
i w efekcie częstuje tylko słowotokiem.
Kompletnie bez sensu.

666. Data: 2010-04-23 03:22:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 22 kwietnia 2010 16:25. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Nie załamuj mnie dodatkowo. Sama to widzę... ale jednak liczę na swą
> pomyłkę w ocenie sytuacji.

To Ixi nie licz. Polska żyje Narodowym Anarchizmem, Złotą Wolnością i
Inercją. Dla Polaka liczy się taka władza, jak gdyby władzy w ogóle nie
było, taka jest w jego oczach najlepsza. "Kolorowy odlot na Paragwaj... Ach
jak fajnie się lata, gdy dupsko jest wolne od bata..." I taką władzę słabą,
permisywną, której jest jak najmniej (a jednocześnie możliwie najbardziej
opiekuńczą w sensie rozdawania co nie swoje) Polak wybierze. Bo to jest
takie polityczne przeniesienie mamizmu Polaka w wersji, która z "alma mater"
przeszła do "kurwa mać". Dlatego też po krótkiej przerwie sondaże wracają na
ustalone z góry pozycje.

PS. Ja tam nie narzekam, wolę w sumie Polaka takiego jak jest, ale to z
egoistycznych i partykularnych pobudek, bo wtedy jak się budzi rzadko i
indywidualnie, a ni zbiorowo i masowo to najczęściej trafia do mojej gawry,
a nie do twojej, albo muzułmańskiej czy innej o dłuższych od 100 lat
tradycjach. Łacniej go wtedy przekonać do pewnego tercjarystycznego i
rytualnego pomysłu na Polskę i Europę, w którego założeń dyskusję nie chcę
się tu wdawać, to zbyt głęboka polityka, któej ani Kościół chrzescijański,
ani jego iluminaccy przeciwnicy nie do konca rozumieją.

667. Data: 2010-04-23 06:02:05

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest zadowolony, ale jednak ciągle co jakiś czas napomyka o swoim
> 'wielkim'
> rozczarowaniu?

Weź sobie może jakieś narzędzia do analizy tektów czy cuś i policz ile razy
w moich postach występuje (niezacytowane) 'rozczarowan', 'zawiedzion',
a potem zrób to ze swoimi.
Już prościej nie da się tego chyba Tobie przedstawić.

668. Data: 2010-04-23 07:06:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 08:10, Ender <e...@n...net> wrote:
> I znowu mnie obrażasz, a przynajmniej moją inteligencję.
> Co to za różnica czy 4 czy 40?
> Po prostu to tego typu dialogów z tobą, które inicjujesz,
> potrzebuję od ciebie wiarygodności.
> Choćby jakieś minimum.
> A ty podważasz praktycznie każdą możliwość.
> Nie ma sensu pisać o kolejnych ograniczenia, ponieważ
> rozmowa z tobą, z powodów które już wielokrotnie podawałem,
> nie jest dla mnie satysfakcjonująca.

Jako podsumowanie powyzszego:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/5ff91777107ee030

Wyciaganie wniosków i formułowanie opinii opiera sie
wyłacznie na posiadanych informacjach i kreacjach
wlasnego mozgu i sklada sie z wlasnych slow.
Nie ma w tym Rzeczywistosci Drugiej Strony, ktora
rowniez, po swojej stronie, nie dysponuje pełnym
kompletem informacji.
Dlatego mozemy poslugiwac sie słowami jako wyrazem
własnych oczekiwan, i niczym wiecej. W szczegolnosci
warto unikać oskarzen i pretensji opartych, jak wiadomo,
wyłacznie o wlasne, wyuczone i wpisane na amen standardy.

Chyba, ze chcecie sobie o prostu bezsensownie pobablac.
:)

669. Data: 2010-04-23 07:14:40

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

wyłacznie o wlasne, wyuczone i wpisane na amen standardy.

Chyba, ze chcecie sobie o prostu bezsensownie pobablac.

A ja mam do Ciebie pretensje! Generalnie nie wiem, o co. Ale mam. To moje
pretensje. Chcesz mi je zabrać?
:-)))))

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

670. Data: 2010-04-23 08:28:19

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> To jesteś, czy nie jesteś tym księdzem, co? ;)

Nie jestem ksiedzem.
I tak "zapomnisz" :D
Czy ktos ma jeszcze jakies podejrzenia,
i czy ktos gdzies czuje jeszcze spisek? :D

Druch

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna