Margaryny antycholesterolowe

21. Data: 2018-05-28 00:36:19

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakaś filia Tesco jest w Wołominie, ale za daleko ode mnie.

Można zrobic zakupy w Tesco przez internet. Przywiozą Ci do domu.
Ja kupuj w innych marketach (np, masło łaciate ok. 5 zł.), bo takie mam
blisko domu, a do Tesko to mi sie nawet nie chciałoby pojechać, Raz
kupiłam tam ślierdzące zapakowane mięso i nigdy więcej. Natomisst fajne
buty zimowe na śnieg i pluchę kupiłam sobie parę lat temu za 20 zł :-)

--
animka

22. Data: 2018-05-28 00:38:44

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-28 o 00:29, Animka pisze:

> Panom piersi rosną od piwa, bo piwo zawiera żeńskie estrogeny. Oczywiście
> brzuchy też im rosną.

Poprawiłam błąd maszynowy :-)

--
animka

23. Data: 2018-05-28 13:31:29

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To prawda. Potwierdzam. Ale jak tu Animko żyć bez piwa ? )

24. Data: 2018-05-28 14:00:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-28 o 13:31, d...@g...com pisze:

> To prawda. Potwierdzam. Ale jak tu Animko żyć bez piwa ? )

Teraz młodzi zaczynają od piwa i wpadają w nałóg.

--
animka

25. Data: 2018-05-29 09:54:06

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Panom piersi rozn od piwa, bo piwo zawiera żeńskie estrogeny.
> Oczywiście brzuchy też im rosną.

Raczej wątpliwa teza. Oczywiście co do tych piersi, bo brzuchy to
oczywiście tak. Piwo jest dość kaloryczne to i brzuch może uróść.

26. Data: 2018-05-29 09:54:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-27 o 19:42, XL pisze:

> Bo producenci tłuszczów roślinnych mają lepszą siłę przebicia?
> Nie sądzę.
> ?

Bo to jest naukowo stwierdzone że tłuszcze zwierzęce są przyczyna
miażdżycy. Na tym się opiera współczesna medycyna.

27. Data: 2018-05-29 09:56:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-28 o 00:27, Animka pisze:

> Nie musisz się obawiać. Masło nie powoduje sklerozy.
> Margaryny tuczą i powoduja zachorowania na raka.
> Szkoda, ze nie widzialeś na żywo oleju utwardzalnego. Jak czasy były
> ciężkie w PRL-u to trochę ludzi robiło z tego utwardzonego oleju
> znicze na cmentarze. O jejku, jak to strasznie kopciło! Czarny dym.

Dostałem z gabinetu bezwzględne polecenie odstawienia tłuszczów
zwierzęcych i przepisano mi Zocor. Już po paru miesiącach prawie
całkowicie zapchana tętnica odzyskała drożność. Istotnie - nie widziałem
oleju utwardzanego, natomiast widziałem obraz zapchanej tętnicy, teraz
można by w niej zrobić spływ kajakowy. ;-)

28. Data: 2018-05-29 10:46:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Raczej wątpliwa teza.

Bzdurna wręcz.

> Oczywiście co do tych piersi, bo brzuchy to
> oczywiście tak. Piwo jest dość kaloryczne to i brzuch może uróść.

Nie tylko (wprost) od kalorii - ale i (pośrednio) od rozciagania żołądka.
Jedno piwo tego nie uczyni, ale pite systematycznie, zwłaszcza do posiłku,
bardzo rozciąga żoładek. A potem taki worek wciąż domaga się napełniania.

--
XL

29. Data: 2018-05-29 10:59:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Bo to jest naukowo stwierdzone że tłuszcze zwierzęce są przyczyna
> miażdżycy. Na tym się opiera współczesna medycyna.

Coś tu jest nie tak. ,,Współczesna medycyna" także się wielokrotnie myli.
Gdyby tłuszcze zwierzęce wprost powodowały miażdżycę, Eskimosi (ci
niegdysiejsi) jedzący wyłącznie mięso i tłuszcz oraz afrykańskie plemiona
zywiące się tylko tym, co biega lub co sobie wyhodują, marliby jeszcze
przed pełnoletnością.
Opisywałam tu kiedyś od wielu lat organizowany zlot bliżniąt (Kanada lub
USA, nie pomnę), przy okazji którego prowadzi się cykl rożnorodnych badań
medycznych. Znany był m.in. przypadek braci-bliźniaków, z których jeden
dostał zawału. Powody tego były niby oczywiste - piwsko, mięcho, fastfudy,
kanapa. Natychmiast przebadano drugiego - ten przeciwnie: jogging, sport,
zdrowe odżywianko, zero alkoholu. I co?
STAN PRZEDZAWAŁOWY! Tętnice pozatykane, skleroza w stanie rozwiniętym!
Facet od razu pojechał do szpitala.
GENY, panie, GENY!

--
XL

30. Data: 2018-05-29 11:01:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> oleju utwardzanego, natomiast widziałem obraz zapchanej tętnicy, teraz
> można by w niej zrobić spływ kajakowy. ;-)

Geny, panie, geny! Gdy organizm się przestawi na nową dietę, znowu zacznie
zapychać tętnice. Niestety.

--
XL

Bitki wołowe