Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże

następny post »
From: "Catalyst" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże
Date: Mon, 29 Aug 2005 11:51:08 +0200

Witam - czesto slysze narzekania na marketowe "marki wlasne" - nie kupuje tych
produktow jak leci bo sa tanie jednak uwazam, ze w niektorych sieciach NIEKTORE
produkty niczym nie ustepuja innym - nie marketowym.

I tak - ketchup z Biedronki (Madero or smth - w szklanej butelce, produkowany
przez Devley) wyparl na dalszy plan moj dotychczasowy ulubiony - z Wloclawka
Desery mleczne pod szyldem Leader Price - napój owocowy FRUCTA (choć teraz nie
jestem peny czy to marka leader price) - jest naprawde super
Chipsy z Leader Price - zwlaszcza tortilla - czym ustepuja innym (np Chio)?
Dla milosnikow Coli w Biedronce jest Cola Oryginal - bardzo ja lubie,
produkowane przez HOOP
Kawa Cafe d'Or z biedrony - Normalnie moja ulubiona rozpuszczalna kawa - wygrała
z dotychczasową Neską
Słodycze Leader price - zwłaszcza podróbki Bounty i innych twixów - bardzo
dobre, smaczne - choc cenowo juz nie tak atrakcyjne

To czego nigdy w życiu nie kupuję w marketach to wędliny. No w sumie to czasem
do pizzy kupuje jakies salami (ale takie w "batonach" z data tłoczoną na
ołowianym klipsie - mam wtedy zludzenie pewnosci ze to swieze :))

No i sery - z sieciowych to czasem kupuje Real;owy camembert co by go usmażyc. I
tak nic nie przebije Sekretu Mnicha i lazura :)

A co Wy sądzicie o marketowych produktach? Co uwazacie za godne polecenia?

CAT

--

http://kevan.org/brain.cgi?Catalyst