Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.

91. Data: 2006-03-02 11:53:02

Temat: Re: Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może się poprawi z czasem? :-)
> Pozdrawiam nagannie Ja...cki

W takiej grupie jak ta :-)) na pewno !
pozdrawiam, Bogda

92. Data: 2006-03-02 13:30:47

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda <b...@w...pl> napisał(a):

> Może się poprawi z czasem? :-)
> > Pozdrawiam nagannie Ja...cki
>
> W takiej grupie jak ta :-)) na pewno !
> pozdrawiam, Bogda

Witaj Bogusiu. Ale wychowywać trzeba od zaraz, bo to trudny przypadek.
Serdecznie pozdrawiam. Jacek Gucio

93. Data: 2006-03-02 14:10:50

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zasłaniaj się Eweliną - dżentelmenowi to nie przystoi :-(

Wysuwnie takich insynuacji przestaje byc sympatyczne.

> Pisałeś chyba jeszcze o czymś ?

Tak, 3 wyrazy w jednym zdaniu.

> Nie zwróciłabym uwagi na Twój post, gdyby nie to, iz w tym
> samym wątku wytykasz  Marcie, ze nie trzyma się tematu,
> w dodatku niezbyt uprzejmie :-((

Marta już udzieliła mi odpowiedzi na moje uwagi i nie
pisała mi o zatrudnieniu adwokata w Twojej osobie.

> pozdrawiam, Bogda

pozdrawiam,Waldek

94. Data: 2006-03-02 14:17:21

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Trochę mało sympatyczny ten Waldek. :-(  I do wyglądu swoich
> wiadomości też się nie przykłada. :-) Może się poprawi z czasem? :-)
>                    Pozdrawiam nagannie Ja...cki

Może raczysz sprecyzować szerzej swoje ale do mojej osoby.
Nie każdy może być taki cacy i ..cki jak Ty Dirko.

Pozdrawiam,Waldek

95. Data: 2006-03-02 14:22:27

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marta już udzieliła mi odpowiedzi na moje uwagi i nie
> pisała mi o zatrudnieniu adwokata w Twojej osobie.
>
> pozdrawiam,Waldek

a powinna?
Bogda

96. Data: 2006-03-02 15:07:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Mar 2006 00:13:24 +0100, boletus napisał(a):

> I ja wolę. Dzisiaj na lotnisku kupiłem pismo uwielbiane
> przez grupowiczów "Mój piękny ogród" oraz niedocenianego
> "Działkowca", nr specjalny pt. "Ochrona roślin".

Numer specjalny nabyłam wcześniej, jakiś tydzień w pobliskim sklepie, bo na
najbliższe lotnisko mam 40 km.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

97. Data: 2006-03-02 16:21:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5f74.00000174.4406fe70@newsgate.onet.pl Waldek
<o...@w...pl> napisał(a):

> Może raczysz sprecyzować szerzej swoje ale do mojej osoby.

Hejka. Wszak pisałem w ojczystym języku. :-) Wydaje mi się, że jak sam
postarasz się dociec swych ułomności, to poprawa będzie szybsza i da trwały
efekt. :-)

> Nie każdy może być taki cacy i ..cki jak Ty Dirko.

Przeciez nikt nie broni Ci dążyć do ideału. ;-)
Pozdrawiam pedagogicznie Ja...cki

98. Data: 2006-03-02 18:17:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez nikt nie broni Ci dążyć do ideału. ;-)
> Pozdrawiam pedagogicznie Ja...cki

Przerzedzasz szeregi ? :-)))

99. Data: 2006-03-02 18:51:29

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:du7cs2$2m6$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Przerzedzasz szeregi ? :-)))

Hejka. Niech ilość przechodzi w jakość. ;-)
Pozdrawiam ideologicznie Ja...cki
"Ilość w jakość"
Wszystko nam rośnie wszystko się zmienia,
Osiągi coraz bardziej podniebne,
Tutaj badania, tam - doświadczenia,
Tylko czy aby wszystkie potrzebne?
Na przykład Józef Maria Wybzdyczaj
Zdoktoryzował się był w cichości,
Bo andrzejkowy opisał zwyczaj
Wraz z laniem wosku, i z laniem gości.
Ot, docent Dreptak, na seminarium
Wraz z asystentem, Janem Panicznym,
Dręczyli rybę pięć lat w akwarium
Prądem tresując ją elektrycznym
I doświadczenia robiąc najdziksze
A teraz dumą ich to nastraja
Że biedna ryba siada na ikrze
Jak jaka głupia kura na jajach.
Jedni się trudzą, inni im płacą,
Prądu wychodzi ilość niezgorsza,
A ja się pytam: - komu to na co,
Że mamy kwokę z samicy dorsza?
Są wprawdzie pewne uzasadnienia,
Dreptak dowodził mi w sposób gładki
Że po piętnastu latach siedzenia
Rybie wyrosnąć mogą pośladki,
Że w jej potomstwie się to utrwali
I że dzień taki jest już bliziutko,
Kiedy będziemy w knajpie wołali:
- Proszę pół litra i rybie udko!
Ale niestety, dziś w czasie tarła
Ta ryba - widać spryciara duża -
Bez dania racji wzięła i zmarła
Zanim wyrosła jej pupa kurza.
Atoli Dreptak nasz nie rozpacza,
I dalej kroczy swą słuszną drogą,
Właśnie dorwawszy gdzieś szopa-pracza
Wsadził draniowi grzałkę pod ogon.
Teraz go śledzi, mierzy suwmiarką,
Eksperymenty różne wyczynia......
Co z tego będzie? Praczka z suszarką,
A jak szop zdechnie, to będzie świnia!
Andrzej Waligórski

100. Data: 2006-03-03 08:10:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:du59tf$d55$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
[...]

> PS Nie masz kiosku bliżej domu? ;-)

Przecież znasz boletusa, jak zwykle szukał czegoś wystrzałowego i
odlotowego.
;-)
pozdr. Jerzy

Zimujące kaktusy
Nomocharis
Prosba o identyfikacje
Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo