Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.

101. Data: 2006-03-03 08:55:14

Temat: Re: Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:du47q7$md5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A gdzie ją kupić? Niemiecką stronę znam i chyba przyjdzie zamówić
przez
> internet.
>
> A Twoja nowa oferta gdzie? :-) Chyba już czas ją przygotować, bo
będą spore
> braki po zimie do uzupełnienie. Trzeba sobie zaklepać miejsce w
kolejce :-).

> Z pozdrowieniami, Maria

Może warto wkleić ofertę Mirka do tabazy i podawać stosowny link.
Proste, ale czy możliwe w konwencji tabazy?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

102. Data: 2006-03-03 09:14:34

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oferty sadzonek jeszcze nie mam, może zrobię w końcu marca.
> Pozdrawiam.mirzan

Bardzo proszę o jej przesłanie do mnie również
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

103. Data: 2006-03-03 18:25:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Mar 2006 09:55:14 +0100, skryba napisał(a):

> Może warto wkleić ofertę Mirka do tabazy i podawać stosowny link.
> Proste, ale czy możliwe w konwencji tabazy?
> :-)

Jest możliwośc dodawania linków, tematyka różnorodna - wszystko co dotyczy
ogrodów. Jest moduł z linkami do szkółek.
Powstał też nowy moduł z ogłoszeniami, ale tam można dodawac tylko po kilka
taksonów.
Niedługo ruszy też na nowo bank nasion.
Generalnie TaBaza ma służyć wymianie, nie sprzedaży roślin.
Ten serwis powstał z myślą o ogrodnikach amatorach.
Kiedyś był taki luźny pomysł by dodawać oferty szkółek, może w przyszłości
coś z tego wyjdzie.
W razie pytań proszę na priv.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/

Zimujące kaktusy
Nomocharis
Prosba o identyfikacje
Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo