Mój chłodnik - przypomnienie :-)

51. Data: 2013-07-08 13:52:42

Temat: Re: Mój chłodnik - przypomnienie :-)
Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-08 13:44, Feniks z popiołów pisze:

> Zatem ani jedno, ani drugie.

> Nie ma potrzeby współczuć.
> Będzie makaron z młodym szpinakiem, wędzonymi pomidorami

suszonymi właściwie

52. Data: 2013-07-08 15:28:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jul 2013 13:43:05 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Coraz częściej rozmawia się z Tobą jak z Chironem- gubisz wątek, pytasz
> o cośi nie pamiętasz o co; wtrącasz się, a potem masz pretensje, że niby
> ktoś coś do Ciebienapisał. Normalnie czeski film.

Mam dokładnie takie wrażenie o Tobie, oczywiście pomijając Twój "uprzejmy"
wtręt "jak z Chironem", bo to tylko i wyłącznie Twoja niechęć do niego
podyktowała Ci ten miły wtręcik - akurat dla mnie jego wypowiedzi są bardzo
przejrzyste.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

53. Data: 2013-07-08 15:30:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jul 2013 13:44:54 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Zatem ani jedno, ani drugie.

> Nie ma potrzeby współczuć.
> Będzie makaron z młodym szpinakiem, wędzonymi pomidorami, parmezanem,
> piniami i podsmażonym boczkiem. Jak dla mnie też dobrze. :)

To planuję w sobotę, kiedy dzieci przyjadą - zamiast szpinaku mam swoją
rukolę. szpinak zresztą też będzie, ale dopiero w sierpniu wysieję, więc na
wiosnę konsumpcja.

54. Data: 2013-07-08 21:04:04

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-08 15:28, Ikselka pisze:

> [...]
> podyktowała Ci ten miły wtręcik - akurat dla mnie jego wypowiedzi są bardzo

Golono strzyżono, ehh, szkoda słów. :(
BTW Niechęci do Chirona nie czuję, wprzeciwnym razie nie gadałabym z nim.

Ewa

Farro
Czekoladki a czkawka
torcik bezowy