NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa

11. Data: 2005-07-20 09:35:35

Temat: Re: NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 14:52:58 +0200 I had a dream that Ormianin
<o...@c...epf.pl> wrote:
>Kawa z expresu po prostu jest nie smaczna...

Tłumaczenie na polski:

"Kawa z ekspresu po prostu jest niesmaczna"

Wiem, jestem upierdliwy ;)

--
Grzegorz Janoszka

12. Data: 2005-07-20 12:17:51

Od: "gregory.fat" <gregory.fat@_ceti_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po mojemu to kluczem do wszytkiego jest dobrze ubita kawa w sitku.
Np taki prosty ekspres jak Rowenta ES 180 Adagio(
http://www.megamedia.pl/agd-drobne-ekspresy-do-kawy-
cisnieniowe/rowenta-es-180-adagio.php )
ma takie ciekawe rozwiazanie do tego. Dokrecajac/przesuwajac raczke w prawo
ubija sie kawe. Inne tego typu ekspresy maja jedna pozycje dlatego trzeba
samemu wczesniej dobrze ja ubic.

Orientuje sie ktos jak to jest w takich wiekszych, barzdziej automatycznych
ekspresach cisnieniowych (np takie z młynkiem) z ubijaniem tej kawy i
iloscia kawy na porcje? Potrafia one zrobic naprawde bardzo mocne espresso?
Maja one takie rozne przyciski: mala kawa, duza kawa itp Ale ta mała to
nigdy nie była takie prawdziwe mocne espresso. To wina ustawień, da sie je
tak konfigurowac zeby mała była mocna?

gregory.fat

13. Data: 2005-07-20 12:38:51

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-20 14:17 +0200, Użytkownik gregory.fat napisał :
> [...]
> ubija sie kawe. Inne tego typu ekspresy maja jedna pozycje dlatego trzeba

Mam taki, rzeczywiscie niezly patent.
Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

14. Data: 2005-07-20 23:02:53

Od: Christian <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 09:35:35 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Tłumaczenie na polski:
>
> "Kawa z ekspresu po prostu jest niesmaczna"
>
> Wiem, jestem upierdliwy ;)

To prawdziwa konsternacja... bowiem zawsze staram sie dobierac odpowiednia
skladnie, ale w tym wypadku widac wszystko wyszlo wedle znanego przyslowia
"kto sie spieszy to sie diabel cieszy"... no i ty jestes ten diabel :)

Ale kawa z takiego ekspresu i tak jest obrzedliwa

15. Data: 2005-07-22 16:42:09

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy nie była takie prawdziwe mocne espresso. To wina ustawień, da sie je

Ja mam Saeco Vienna - automat z młynkiem. Moc kawy regulowana w nim jest
tylko i wyłącznie poprzez ilość wody. Ilość kawy w porcji jest zawsze taka
sama, tak więc im mniej wody tym mocniejsza kawa. Wydaje mi się, że
najmniejsza jest naprawdę mocna.
Pozdrawiam AJ

16. Data: 2005-08-02 18:55:23

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jul 2005 15:50:28 +0200, Miroo naskrobałeś/łaś:

>Jeśli z dystrybutora to nie mineralnej, a co najwyżej źródlanej.
>A najprawdopodobniej - kranówy.
O przepraszam. Ja mam dystrybutor ze Staropolanką. A to mineralna.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

17. Data: 2005-08-02 20:28:59

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Aug 2005 18:55:23 +0000 (UTC), Agata Rabska napisał(a):

> O przepraszam. Ja mam dystrybutor ze Staropolanką. A to mineralna.

Ale to chyba ten z jednym kranikiem? Bez podgrzewania?
U nas są tylko te z ciepłą i zimną wodą, dlatego
tak skojarzyłem...
Jeśli bez podgrzewania to kamień będzie się osadzał
baaardzo wolno.

Pozdrawiam
Miroo

18. Data: 2005-08-03 08:55:52

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Aug 2005 22:28:59 +0200, Miroo naskrobałeś/łaś:

> [...]
>U nas są tylko te z ciepłą i zimną wodą, dlatego
>tak skojarzyłem...
>Jeśli bez podgrzewania to kamień będzie się osadzał
No, dystrybutorów jest mnóstwo: z pomką, z kranikiem, ceramiczny, na
stojaczku, z zimną i ciepła - do wybory do koloru :)

--

Malowanie mebli
Lodówka tania
sofa KLIPPAN