alarm i kot

1. Data: 2005-07-19 13:07:47

Temat: alarm i kot
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma w domu taka konfiguracje?
Czy to dziala i czy mimo jakiejs super technologi kot nie powoduje alarmów?

musta

2. Data: 2005-07-19 13:20:43

Temat: Re: alarm i kot
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos ma w domu taka konfiguracje?
> Czy to dziala i czy mimo jakiejs super technologi kot nie powoduje
> alarmów?

Ja mam inną konfigurację pies i alarm.
Mamy w domu pomontowane czujniki na ruch
oraz czujniki oddzielnie w oknach i drzwiach.
Jak psiak zostaje w domu (jedziemy na zakupy,
albo do rodziny) aktywujemy alarm na drzwi i okna
a psiak spokojnie moze biegac sobie po domu.
Alarm włączy się dopiero wtedy gdy ktoś będzie majstrował
przy oknach i drzwiach. Znowu jak wybieramy się razem
"całą rodzinką" to aktywujemy alarm na okna, drzwi
i czujniki ruchu - to chyba wystarczy w zupełności.

myślę, że z powodzeniem można zastosować do konfiguracji kot i alarm.

Pozdrawiam
Mariusz

-------
Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaz,
atrakcyjne ceny, wysylka szyb firma kurierska.

3. Data: 2005-07-19 13:31:49

Od: "Jacek" <c...@n...co> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma w domu taka konfiguracje?
> Czy to dziala i czy mimo jakiejs super technologi kot nie powoduje
alarmów?

> musta

sa czujniki ruchu, ktore niereaguja na psy i kotu.
taka czujka kosztuje parw zloty wiecej.

4. Data: 2005-07-19 13:48:23

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa czujniki ruchu, ktore niereaguja na psy i kotu.
> taka czujka kosztuje parw zloty wiecej.

to juz wiem - ale czy ktos tak ma i czy to dziala w praktyce?

kot ma to do siebie ze potrafi wejsc wysoko i wtedy jest istotnym obiektem
dla czujki.

Np moj kot z rozbiegu wskakuje na gore dzwi wejsciowych - to jest jakies 2m.

Czy czyjniki na okna musialbym zakladac na kazdy element uchylny
(skrzydło?)odzielnie?

musta

5. Data: 2005-07-19 13:55:55

Od: "Jacek" <c...@n...co> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
2m.

> Czy czyjniki na okna musialbym zakladac na kazdy element uchylny

te czujki "ospuszczaja" sobie obiekty np o masie 10-20 kg.
montuje takie urzadzenia na codzien ludziom i dzialaja.

6. Data: 2005-07-19 15:57:48

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy czyjniki na okna musialbym zakladac na kazdy element uchylny
> (skrzydło?)odzielnie?

Jeżeli chodzi o mnie to mam takie czujniki
na dole okna obejmują i prawe i lewe skrzydło.
W momencie kiedy nastąpi otwarcie uruchamia się alarm.
Ale zalezy od montazu bo jest tez taka wersja ze np
możesz zostawić uchylne okno a dopiero kiedy
zostanie otwarte całe skrzydło - "wyje" alarm.
Kwestia ustalenia z firma która będzie to u Ciebie montować. U mnie z
powodzeniem działa od 3 lat
i jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni - rozwiązało
to wiele problemów między innymi ten że ktoś
musiał z rodziny zostać z psem kiedy jechaliśmy
na dłużej do rodziny albo zamykać go na kilka godzin
w pomieszczeniu gdzie nie było czujnika ruchu.

CO do czujników które nie reagują np. na przedmioty
czy zwierzęta do 20kg nie wiem nie słyszałem
i nie wiem jak w praktyce.
Ale jak ktoś to montuje i się na tym zna to dlaczego nie.
Kwestia tego ile chcesz wydać pieniędzy.

Pozdrawiam
Mariusz

-------

7. Data: 2005-07-19 21:38:58

Od: Erizun <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jul 2005 15:48:23 +0200, musta wrote:

> [...]
>
> Np moj kot z rozbiegu wskakuje na gore dzwi wejsciowych - to jest jakies 2m.
>
> Czy czyjniki na okna musialbym zakladac na kazdy element uchylny

Nijak. To znaczy - zależy, jak bardzo "żywego" masz kota. U mnie przez 3
lata włączył się jakieś 3 czy 4 razy.
Dobre czujniki tego typu są droższe od zwykłych o 30-50%.

Jak zamontujesz czujniki na drzwi / okna to powinieneś jednocześnie założyć
takie, któe reagują na stłuczoną szybę (no, albo wstawić pancerne okna).

--- Erizun ---

8. Data: 2005-07-20 07:08:10

Od: "rumak1974" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> te czujki "ospuszczaja" sobie obiekty np o masie 10-20 kg.
> montuje takie urzadzenia na codzien ludziom i dzialaja.

CIACH>

A powiedz jak takie czujki sprawują sie na zewnątrz budynku?
Bo tak na dobra sprawe to moim zdaniem alrm powinien być na zewn. budynku bo
jesli intruz przejdzie płot to nawet jak zadziała alarm wewn. to i tak narobi
szkody..potłuczone szyby itd. Czy wogóle taki alarm mozna zainstalować?

9. Data: 2005-07-20 08:43:39

Od: "Jacek" <c...@n...co> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rumak1974" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
narobi
> szkody..potłuczone szyby itd. Czy wogóle taki alarm mozna zainstalować?

Sa takie czujniki-zdecydowanie drozsze. Jednak montuje je tylko jesli klient
sie uprze....
Jest to na zewnatrz wiec latwe do sabotowania, chyba, ze pomyslimy o
czujnikach zakopywanych w ziemi lub mikrafalach (barierach) ale to juz
wysokie ceny urzadzen...

10. Data: 2005-07-20 10:27:02

Od: "Lukasz" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zamontujesz czujniki na drzwi / okna to powinieneś jednocześnie
założyć
> takie, któe reagują na stłuczoną szybę (no, albo wstawić pancerne okna).

:) dokladnie zlodziej wcale nie musi otwierac okna zeby przez nie wejsc

> Pozdrawiam,
> --
> --- Erizun ---

NIEDOBRA KAWA Z EKSPRESU KRUPSa