Nadciśnienie pewnie raz kolejny ;) pisane lekko na wesoło ...

31. Data: 2007-05-10 23:59:07

Temat: Re: Nadciśnienie pewnie raz kolejny ;) pisane lekko na wesoło ...
Od: m...@o...net (ddx) szukaj wiadomości tego autora

czesc:
jestem prawie specjalistka , za niecaly rok juz lekarzem med. naturalnej
w stanach. moge ci podac pare rzeczy ktore obniza cisnienie ale tutaj
trzeba dojsc do sedna sprawy.
troche mnie interesuje sprawa twoich nerek, bo od ich problemu do
cisnienia jesden krok. napisz cos wiecej, i ile masz lat, czy rodzice maj
problemy z sercem, czy masz wyniki badan,ekg, badanie zelaza we krwi ,
homocysteiny. jest naprawde masa powodow..

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

32. Data: 2007-05-11 07:29:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11 May 2007 01:59:07 +0200, ddx wrote:

> jestem prawie specjalistka , za niecaly rok juz lekarzem med. naturalnej
> w stanach.

A ja jestem specjalistą medycyny ultrafioletowej na Marsie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

33. Data: 2007-05-11 12:29:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja jestem specjalistą medycyny ultrafioletowej na Marsie.
>
> m.
> --
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

:-)))))))))))))), dobreeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

pozdr.

casus

Czy mogę być spokojny o wynik?
Wycofuję się. Stokrotka