Nie chca rosnac

31. Data: 2005-09-24 13:44:31

Temat: Re: Nie chca rosnac
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska napisał(a):
> Czego do życia potrzebuje Mina lobata? W zeszłym roku
> wykiełkowała mizernie, zaraz potem padła. W tym roku wykiełkowała
> ładnie (ze starych nasion) i rosła miło, dopóki nie trafiła do
> gruntu. Od tamtej pory powiedziałabym, że ma przyrost ujemny.
> Zdecydowanie mniejsza niż kiedy ją wsadzałam. Obok wszystko inne
> zielone rosło przyzwoicie.

> Anka :-)

Mina lobata - z 6 nasion wzeszło 5, potem 1 padła. Z czterech ładnie
rosnących na parapecie w pojemnikach nie urosło nic po przesadzeniu do
gruntu. Podobnie mam z bukszpanem. Za czorta nie chce rosnąć. Sadzilam w
różnych miejscach - słońce, półcień, cien i nic.
Pozdrawiam
michalina

32. Data: 2005-09-27 09:32:48

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Sep 2005 15:44:31 +0200, michalina27
<m...@v...NOSPAM.pl> wrote:

>Podobnie mam z bukszpanem. Za czorta nie chce rosnąć. Sadzilam w
>różnych miejscach - słońce, półcień, cien i nic.

Bukszpan wymagający nie jest, w zasadzie powinien rosnąć na
większości stanowisk. U znajomych na piasku, u mnie na glinie
radzi sobie świetnie. Przy przenoszeniu ogródka 1 egz. zniósł
ciężkie obrażenia korzeni, rok odchorował, teraz wygląda ładnie.
Może potrzebować trochę czasu zanim zdecyduje się rosnąć.
Wybieram miejsca nasłonecznione i takie, w których ma kilka
godzin słońca. W cieniu nie próbowałabym, nie wygląda na
cieniolubną roślinę :-)

Pozdrawiam,
Anka :-)

33. Data: 2005-09-28 07:30:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...] W cieniu nie próbowałabym, nie wygląda na
> cieniolubną roślinę :-)

Nie wyglada? ;)
W cieniu rosnie bardzo dobrze :)

Pozdrawiam,
Bpjea

34. Data: 2005-09-28 07:50:55

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Sep 2005 09:30:07 +0200, "Bpjea" <b...@...pl (usun
'x' - z powodu spamu)> wrote:

>Nie wyglada? ;)
>W cieniu rosnie bardzo dobrze :)

Całkowitym??? Olaboga, torturujesz go?

Rósł u mnie od wschodniej strony, po południu był w cieniu domu,
było OK. Ale miał kilka godzin słońca. Jeśli radzi sobie w
cieniu, to ciekawa jestem w jakich warunkach nie będzie rósł?
:-)))

Pozdrawiam,
Anka :-)

35. Data: 2005-09-30 06:10:07

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska napisał(a):

> [...]
> było OK. Ale miał kilka godzin słońca. Jeśli radzi sobie w
> cieniu, to ciekawa jestem w jakich warunkach nie będzie rósł?

U mnie.
Pozdrawiam
michalina

36. Data: 2005-10-04 08:53:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> Kilka głosów za wysiewem do gruntu, ze wskazaniem na dobre
> nawożenie. No to prawie jest opis nadający się do bazy :-)

Wcale nie nawoziłam. Wysiana wprost do gruntu piaszczystego, podlewana,
miejsce nasłonecznione i całkiem ładnie sobie radziła.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

37. Data: 2005-10-04 10:56:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> [...]
> było OK. Ale miał kilka godzin słońca. Jeśli radzi sobie w
> cieniu, to ciekawa jestem w jakich warunkach nie będzie rósł?

Rośnie od północnej strony domu i to rośnie bardzo szybko :)
Chyba nawet szybciej rosna te krzewy tuż pod ścianą, niż te dalej,
w słońcu.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Sternbergia
rozdrabnianie gałęzi