Nie chca rosnac

21. Data: 2005-09-23 08:33:32

Temat: Re: Nie chca rosnac
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005 10:09:12 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> wrote:

>Głupstwo głupstwo goni ;-))
>Gesiówka variegata to absolutnie bezproblemowa roślina. No bo skoro u mnie
>rośnie i się rozrasta bez żadnej opieki to jaka miałaby być?

U Ciebie chętnie rośnie nawet Arkadia. Nie jesteś niniejszym
wiarygodny :-)))

Pozdrawiam,
Anka :-)

22. Data: 2005-09-23 08:39:21

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To wszystko przez Marię :-) O ile pamiętam napisała, że to jeden
> z jej ulubionych cebulowych i ładnie się udaje (patrz: zdjęcie na
> jej stronie), więc posadziłam, licząc na białe kwiaty. Nie
> wzięłam poprawki na to, że u Marii piaski a u mnie glina. Miało
> być biało i zwiewnie, a tak to tylko cenne miejsce straciłam w
> tym sezonie.

No i oberwało mi się z samego rana . Ładnie to tak?:-) Czy to moja wina, że
mam piaskownicę? Jak chcesz mieć biało i zwiewnie to posadź giaurę. Albo
zaprowadź sobie białe falenopsisy hihi... No a w ogóle, to zapomniałaś do
mnie drogi i nie mam co robić z nadwyżkami, bo wysyłać nie daję rady. A tu
potrzebne miejsce na całą paczkę liliowców :-).
A jak będziesz już jechać, to weź kawałek tej nowej trawy,a w zamian
zabierzesz kilka innych ;-). Bo mi miejsca braknie.

Z pozdrowieniami, Maria

23. Data: 2005-09-23 09:08:54

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> wrote in

> Do Ewy:
> Już mnie prawie zniechęciłaś ;-)))

Ale dlaczego? Przecież piszę, że pięknie kwitnie, do tego stopnia, że jak
zdechnie to bedę sadzić od poczštku :-D
Pozdrowienia - Ewa

24. Data: 2005-09-23 09:13:19

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U Ciebie chętnie rośnie nawet Arkadia. Nie jesteś niniejszym
> wiarygodny :-)))

Ale Arkadia jest naprawdę bezproblemowa.. roœnie drugi rok w pojemnikach po
farbie, pysznie owocuje i nie ma z niš żadnego problemu (poza osami,
żršcymi owoce)
A gęsiówka ma fochy i tyle :-)
Pozdrowienia - Ewa

25. Data: 2005-09-23 09:21:37

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005 10:39:21 +0200, "Maria Maci?g"
<maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> wrote:

>No i oberwało mi się z samego rana . Ładnie to tak?:-) Czy to moja wina, że
>mam piaskownicę?

Czy nie czujesz dumy? Chciałam Cię ponaśladować i nie wyszło.
Mistrz niedościgły :-D

>Jak chcesz mieć biało i zwiewnie to posadź giaurę. Albo
>zaprowadź sobie białe falenopsisy hihi...

Wyczuwam podstęp....
Dziękuję za zaporoszenie :-)

Pozdrawiam,
Anka :-)

26. Data: 2005-09-23 11:48:15

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z pozdrowieniami, Maria

To Ty nie we Wrocławiu dzisiaj? Czy z laptopem w torebce:))

Pozdrawiam, Lilka

27. Data: 2005-09-23 17:30:57

Temat: Re:OT, było- Nie chca rosnac
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> To Ty nie we Wrocławiu dzisiaj? Czy z laptopem w torebce:))

Taa, marzenie. Mam tu zamiast tego dwie ekipy na głowie :-(. Ale w przyszły
piątek już jadę :-).

Z pozdrowieniami, Maria

28. Data: 2005-09-23 19:39:11

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:dh0f0b$m3m$1@atlantis.news.tpi.pl...

Podpowiedzcie, co ładne, białe i sie na piaskch udaje, bo ja jakos z
kontekstu dojsc nie moge?A, sobie wpisze na liste zakupowa.

Gosia

29. Data: 2005-09-23 21:34:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzcie, co ładne, białe i sie na piaskach udaje,
> Gosia

Śnieg.

Pozdrawia za darmo boletus

30. Data: 2005-09-23 22:42:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2005 09:47:11 +0200, Anna Kowalska
napisał(a):

> Ma sucho i piaszczysto czy gliniasto?
> Przypomnę się wiosną :-))) Wnioskuję o prolongatę Roku Sępa.

Glina rozluźniona piaskiem. Raczej wilgotnawo, ale
umiarkowanie. I przez połowę dnia w półcieniu, potem słońce.
Jesli wysieje się znów, to odsadzę wiecej.
Zlikwiduję w końcu garba wobec Ciebie:D
Tylko prosze się upomnieć:)

Marta

Sternbergia