Nie ma już zwykłej soli?

1. Data: 2016-12-16 18:21:35

Temat: Nie ma już zwykłej soli?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszedłem dziś do Tesco po sól i znalazłem chyba kilkanaście rożnych
opakowań, ale żadnej SOLI!

Wszystkie miały jakieś dodatki przeciwzbrylające i niektóre jakieś KI
ale po kiego ch... mi te dodatki?!

Ja chcę tylko kupić zwykła sól!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

2. Data: 2016-12-16 19:04:20

Temat: Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz na rok bywa. Niedawno kupiłam w promocji zwykłą bez jodu,
grubą, czyli pewnie bez anty.zbrylaczy, ale nie hce mi się sprawdzać.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2016-12-16 19:07:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:
> [...]
> opakowań, ale żadnej SOLI!
>
> Wszystkie miały jakieś dodatki przeciwzbrylające i niektóre jakieś KI

Kup kamienną - z naturalnym piaskiem, który chrzęści na dnie garnka, ale co
tam, przodkowie tylko takiej używali. I ja też używam.

--
XL

4. Data: 2016-12-16 19:08:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Raz na rok bywa. Niedawno kupiłam w promocji zwykłą bez jodu,
> grubą, czyli pewnie bez anty.zbrylaczy, ale nie hce mi się sprawdzać.

Nocoty, przecież kamienna jest zawsze w sprzedaży, w Tesco.

--
XL

5. Data: 2016-12-16 19:11:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Ja chcę tylko kupić zwykła sól!

A w ogóle masz co chciałeś - chciała dusza do Hunii, to nie ma totamto,
niech dusza ji co Hunia każe i uważa.

--
XL

6. Data: 2016-12-16 21:08:21

Od: samya <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2016 o 19:08, Ikselka pisze:

> Nocoty, przecież kamienna jest zawsze w sprzedaży, w Tesco.

I to jest wlasnie najzwyklejsza i najlepsza sól :)

@

7. Data: 2016-12-16 22:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 21:08:21 +0100, samya napisał(a):

> I to jest wlasnie najzwyklejsza i najlepsza sól :)

No i tylko tę kupuję do gotowania i przetworów. Do solniczek z dziurkami
mam jakieś napoczęte dawno opakowanie jodowanej warzonki, bo nie zatyka.

---
Avast.

8. Data: 2016-12-16 22:35:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2016 22:32:11 +0100, Ikselka napisał(a):

> No i tylko tę kupuję do gotowania i przetworów.

Oczywiście przed użyciem do kiszonek, peklowania i konserw mięsnych w
słoikach wyprażam ją w piekarniku. Ma sporo osadu, piasku itp, więc wolę
żeby była przynajmniej jałowa.

---
Avast.

9. Data: 2016-12-17 02:21:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-16 o 19:11, Ikselka pisze:

> A w ogóle masz co chciałeś - chciała dusza do Hunii, to nie ma totamto,
> niech dusza ji co Hunia każe i uważa.

A niech się sama nażre za wszystkie czasy skoro jej to pomaga na seks,
czy diabli wiedzą jeszcze co.

--
animka

10. Data: 2016-12-17 02:22:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-16 o 21:08, samya pisze:

> I to jest wlasnie najzwyklejsza i najlepsza sól :)
>
> @
Tak, ale do solniczek za gruba i zawiera chyba sporo kamienia.

--
animka

Szynka świąteczna z Biedronki
Robot z Lidla/Biedronki
Majonez
Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online