Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.

91. Data: 2016-02-15 13:52:24

Temat: Re: Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-14 22:18, obywatel Animka uprzejmie donosi:

nanie-produktow/

> W lecie rozmawialam z pewną panią na przystanku. Powiedziała, że smaruje
> twarz olejem kokosowym, bo on usuwa zmarszczki. Zatkało mnie, bo miała
> glębokie bruzdy zmarszczkowe na twarzy, chociaż stara nie była.

Powiedziała też, jak stara jest?

92. Data: 2016-02-15 13:54:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-14 13:25, obywatel Animka uprzejmie donosi:

nanie-produktow/

> A co sądzisz o oleju kokosowym?

Zdarzało się użyć, ale schabowych na nim nie smażę.

93. Data: 2016-02-15 19:06:45

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 09:27:57 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

> (...)

> Najbardziej oszukał mnie portal vitalia.pl:
> http://vitalia.pl/artykul6539_Ranking-majonezow.html
> Dotychczas miałem ich za rzetelne i uświadomione źródło.
>
> Paradoksalnie, przyczyniłem się do szerszej reklamy Kieleckiego na p.r.k,
> ale i w sieci będą ślady.

Bez przesady, DOBRY towar nie potrzebuje reklamy :-)

> Zresztą, uczcie się od XL sztuki polemiki. Nikt nikogo nie obrażał, nie
> padały grube słowa.
> Pewnie dlatego, że agresją ukrywa się własne braki w wiedzy.
> Kiedy jest pewność, jest dyskusja.

Agresja jest wtedy, kiedy KAŻDY jest pewien swego 3-)

94. Data: 2016-02-15 19:36:41

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 19:06 XL <n...@g...com> pisze:

(...)

> Agresja jest wtedy, kiedy KAŻDY jest pewien swego 3-)

To teraz mamy się brać za łby :O
Ja naprawdę czułem się wsparty z wielu źródeł (bo osobiście używam tylko
domowego).
Pozostaję przy swoim - agresja jest dowodem braku pewności siebie.
Albo mała wiedza, albo niskie poczucie własnej godności.

--
Trefniś

95. Data: 2016-02-15 19:40:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 19:36 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
> Pozostaję przy swoim - agresja jest dowodem braku pewności siebie.
> Albo mała wiedza, albo niskie poczucie własnej godności.

Przepraszam - nie niskie poczucie godności, tylko niskie poczucie własnej
_wartości_
Przejęzyczenie.

--
Trefniś

96. Data: 2016-02-15 20:30:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 19:06, XL pisze:

> Bez przesady, DOBRY towar nie potrzebuje reklamy :-)

Jeżeli chodzi o zawartość oleju rzepakowego, to akurat ona nie jest
czymś wyjątkowym w majonezach, jak się dzisiaj przekonałam po lustracji
sklepowej półki. Np. wszystkie majonezy Winiary są na rzepakowym. I
smakują mi nawet bardziej od Kieleckiego, ale niestety nie mają takich
minisłoiczków jak Kielecki. Natomiast Kielecki jest chyba jedynym bez
konserwantów i to go zdecydowanie wyróżnia.

Ewa

97. Data: 2016-02-15 20:31:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 19:40, Trefniś pisze:

> Przepraszam - nie niskie poczucie godności, tylko niskie poczucie
> własnej _wartości_
> Przejęzyczenie.

To pracuj nad tym, skoro już wiesz, co ci dolega.

Ewa

98. Data: 2016-02-15 21:47:22

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2016 o 20:31 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> To pracuj nad tym, skoro już wiesz, co ci dolega.

Nie ma niczego gorszego, od nachalnej kobiety.
Snuje się za mną po innych grupach, zaczepia i "kokietuje" na swój zabawny
sposób.
Podam jeszcze kolejne grupy, na których bywam - jak bawić się, to z
przytupem :)
Buzi...

--
Trefniś

99. Data: 2016-02-15 22:01:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 21:47, Trefniś pisze:

> [...]
> zabawny sposób.
> Podam jeszcze kolejne grupy, na których bywam - jak bawić się, to z

To się nazywa megalomania. Dołącz do autodiagnozy.

> Buzi...

Nie obrzydzaj w kuchni.

Ewa

100. Data: 2016-02-15 22:17:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 00:59, XL pisze:
> [...]
frytki smażone na niej są boskie.

lowy-rafinowany-g249324#.Vr6WYUBSyt8

Kiedyś tego nie robiono, słynne brytyjskie fish&chips były tradycyjnie smażone na
wołowym łoju.

> Z WOŁOWYM-łojowym???

A niech to! Nie wiem.

--
animka

Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
Re: Kto smażył sam? Ja kupiłam
smaczn-ego?