Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No i fakt, że Ewie napięcie też zdaje się udzielać.

Cóż poradzę na to, że nie rozumiecie subtelnych filologicznych żartów. ;)

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> ale biernie. Czyli jak najbardziej niezywotny biernik!

Skąd ta pewność?

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 21:34, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dżizas, Marchewka! Ale ona ciągle gdzieś latała, latawica jedna, więc
> jak już miała czas na niepracowanie, to mogłaby go do cholery w domu
> przy dzieciach spędzać, c'nie? Że też Ci muszę takie rzeczy tłumaczyć! ;)))

No przecież Clooney nie zastał jej siedzącej na schodach przed domem, c'nie?

Qra

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> I w swoich i Twoich, bez obawy ;-)

OK.
Bonifacy wskakuje na zapiecek. :)

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-18 21:37, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Cóż poradzę na to, że nie rozumiecie subtelnych filologicznych żartów. ;)

Chłopaki każdej, co zejdzie na ten temat, zazdrość ową wciskają. Może
penis jest dla nich jedyną wartościową rzeczą?

Qra

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 21:07:54 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hmmm, ja tu widzę ogromną zazdrość o penisa:-)

A żebś wiedział - bądź co bądź te centymetry jednak robią swoje :-D
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 21:29:19 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hnu22m$431$3@inews.gazeta.pl...

> No dobra- o ptaszka:-)

O ptaszek :-)
--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> No przecież Clooney nie zastał jej siedzącej na schodach przed domem,
> c'nie?

I dobrze! Bo co by to było, gdyby wcześniej zadzwonił?!

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Przypomina mi się taka scena podejrzana u Mleczki... z wilkiem ... do
> dziś mam gęsią skórkę...
>
> Qra, mocno metaforycznie

Gęsia skórka u Qry? Muszę zobaczyć tę scenkę u Mleczki!

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Chłopaki każdej, co zejdzie na ten temat, zazdrość ową wciskają. Może
> penis jest dla nich jedyną wartościową rzeczą?

Pozazdrościć ;)

Ewa

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa