Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:05, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Chyba nie wszyscy mają tak dobrze.

Qra

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> No, ale masz samych zachwyconych Tobą, nie?
> :-)

No chyba nie są aż zachwyceni.

Ewa

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wszystkim? - weź się kobieto rozepnij, albo coś...

Może odetchnę. Wystarczy?
--

Paulinka

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:20, niebożę XL wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Atam, taka tylko mała agencyjka.

Qra

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie obawiaj się, Paulinka ma fajny patent na rozwiązywanie.

Ale ja nie chcę zostać kobietą rozwiązłą.

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:23, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Ja tam trochę jestem.

Qra

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-23 22:04, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ależ pszczółko, co pszczółka...

No ja tu emocje pokazuję, jeśliby ktoś się pytał.

Ewa

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Prawy sierpowy? Ja licha i mała istota jestem, nie będzie bolało.

Rozwiązłość nie boli, ale potem wyrzuty sumienia można mieć. ;)

Ewa

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Rozwiązłość nie boli, ale potem wyrzuty sumienia można mieć. ;)

I do odbioru rogi na rogu ulicy, na której się mieszka ;)

--

Paulinka

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-23 22:27, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No ja tu emocje pokazuję, jeśliby ktoś się pytał.

Jutro przyjdzie Ender i go krew zaleje.

Qra

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa