Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

931. Data: 2010-03-17 19:58:24

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Przy okazji: nie masz czasami wrazenia, ze wiedzac o pewnych
> mechanizmach wiecej, niz przecietny rodzic, zastanawiaz sie nad kazdym
> swoim rodzicielskim gestem?

Ja mam takie wrażenie u siebie.

Ewa

932. Data: 2010-03-17 20:00:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Bo?
> I.
Bo jak piszecie na dany temat, to piszcie w jednym wątku, gdyż te inne
wątki, to tak jak nowe tematy gdzie już nie wiadomo o co chodzi.

933. Data: 2010-03-17 20:00:31

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Zresztą szkoda więcej słów nad jej trumną ;-)

Czy masz satysfakcję na takim "pogrzebie"?
Nie przeczytałam (jeszcze!) całego wątku, ale mam nieodparte wrażenie,
że tu jakaś jatka dwóch panów na jedną panią się odbyła.

Ewa

934. Data: 2010-03-17 20:01:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 20:39, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ale przez ułamek sekundy. Po Enderowskim zachwycie spodziewałam się, że
> będzie więcej okazji do podziwiania. ;)

Widać nie dupa była w tym projekcie najważniejsza. W sumie tak jak w życiu.

> No właśnie mam wątpliwość. Czy czasem nie Jim?

Hi hi... żadna z nas racji nie miała. Ryan Bingham.

> Rozumiem, chciałabyś z nim się spotkać, nawet za cenę wylania z roboty. ;)

Tak. Potem sama mogłabym z wdziękiem wylewać.

Qra

935. Data: 2010-03-17 20:02:25

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja mam takie wrażenie u siebie.

Mnie ono czasami paralizuje.
I.

936. Data: 2010-03-17 20:02:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 20:58, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ja mam takie wrażenie u siebie.

Ty na psycholach siedzisz dłużej. To cię usprawiedliwia. Jedynie.

Qra, bez rodzicielskich gestów

937. Data: 2010-03-17 20:03:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 20:53, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Bo?

Bo boleśnie uświadamiasz globowi starzenie. Jego.

Qra

938. Data: 2010-03-17 20:04:07

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czy masz satysfakcję na takim "pogrzebie"?
> Nie przeczytałam (jeszcze!) całego wątku

Tej cz. z moim udzialem to nie warto. Zwyczanie sie z chlopcami
poganialismy wokol drzewa.

> ale mam nieodparte wrażenie,
> że tu jakaś jatka dwóch panów na jedną panią się odbyła.

Ale walczylam dzielnie! ;-)
I.

939. Data: 2010-03-17 20:04:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-17 20:52, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Na razie wole nie wiedziec.
> Jak dla Ciebie, to za jakis calkiem spory kawal czasu, jak mniemam.

Uf... to mogę na razie zakończyć artterapię.

Qra

940. Data: 2010-03-17 20:06:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Bo jak piszecie na dany temat, to piszcie w jednym wątku, gdyż te inne
> wątki, to tak jak nowe tematy gdzie już nie wiadomo o co chodzi.

A o co konkretnie Ci chodzi?
Choc moze wiecej nie tlumacz...
I.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa