Nieprzyjemny zapach - ginekologia

1. Data: 2003-07-09 20:19:23

Temat: Nieprzyjemny zapach - ginekologia
Od: "Gaja" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu miałam ropień okołomigdałkowy.Antybiotykoterapia trwała 3
tygodnie(3 atybiotyki).Nystatynę przyjmowałam regularnie, ale ... teraz
chyba mam "grzybka" w pochwie ;( Po zakonczeniu przyjmowania antybiotyków
zauważyłam jakby "suchość' pochwy.Po kilku dniach zrobiła się ona tak duża,
że pojawiły się niwielkie pęknięcia.W tej chwili odczuwam specyficzny ból,
coś jakby nawet i pieczenie.Jednak nie to mnie nurtuje.Przy zmianie wkładek
zauważyłam coś jakby "drożdżowy" zapach.Nie wiem czy dobrze to
określiłam.Dla mnie ten zapach jest prawie identyczny z rozczynem
drożdży.Teraz pytanie...Cóż się stało? Nystatyna powinna mnie "ochronić", a
tu nic ;( Czy macie jakieś rady, sugestie jak sobie poradzić?

Pozdrawiam serdecznie,
Gaja(lat 30, jeden mąż, jedno dzieciątko)

2. Data: 2003-07-09 21:12:21

Temat: Re: Nieprzyjemny zapach - ginekologia
Od: "iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś rady, sugestie jak sobie poradzić?

> Pozdrawiam serdecznie,
> Gaja(lat 30, jeden mąż, jedno dzieciątko)

Marsz do ginekologa!!

pozdroffka

3. Data: 2003-07-10 06:57:15

Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gaja" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakiś czas temu miałam ropień okołomigdałkowy.Antybiotykoterapia trwała 3
> tygodnie(3 atybiotyki).Nystatynę przyjmowałam regularnie, ale ... teraz
> chyba mam "grzybka" w pochwie ;( [...]

To sa skutki terapii antybiotykami, ktore zdaje sie, ze zmieniaja odczyn
pochwy. Oczywiscie nie obejdzie sie bez wizyty u ginekologa. Jak bylam w
ciazy to zapisywal mi globulki, a raz nawet robili je specjalnie w aptece.
Pozdrawiam
Ann

4. Data: 2003-07-10 11:44:42

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba mam "grzybka" w pochwie ;( Po zakonczeniu przyjmowania antybiotyków
> zauważyłam jakby "suchość' pochwy.Po kilku dniach zrobiła się ona tak
duża,

wlej tam actimel a po niedlugim czasie wyplucz. nie powinno zaszkodzic.

5. Data: 2003-07-10 15:44:08

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Słucham?!?!
W actimelu jest cukier (i zapewne mleko w proszku), co na pewno będzie
stanowiło doskonałą pożywkę dla grzybów... A jeśli to poantybiotykowa
grzybica, to efekt będzie _fatalny_!!!
Przychodzi mi natomiast do głowy irygacja z jogurtu naturalnego. Ważne
tylko, żeby sprawdzić skład - nie może tam być ani cukru ani mleka w
proszku. I to już może pomóc.
Ewentualnie smarowanie Clotrimazolum tudzież irygacje Tantum Rosa (bez
recepty). Ale najlepiej przejść się do ginekologa.

--
Kami

Bakterie i grzyby w gardle
Bajpasy
W jaki sposób przyrządzać dorożdże do picia?
gronkowiec złocisty
osteoliza?