Nierozpoznane zmiany skórne

następny post »
Data: 2004-08-25 21:10:45
Temat: Nierozpoznane zmiany skórne
Od: "andrp" <a...@w...pl>

Od 8 lat mam zmiany skórne, których nie mogę w żaden sposób wyleczyć. Robiłem
mnóstwo badań. Żaden posiew w kierunku bakterii nic nie wykazuje. Podobnie
badania w kierunku grzybów i chlamydii i toxoplazmozy. Robiłem także testy
alergiczne. Wszystko bez rezultatu. Mam następujące pytanie. Jeśli badania
wykluczają zakażenie bakteryjne i grzybicze oraz alergię, czy jedyną
możliwością pozostaje zakażenie wirusowe ? Czy może jest jeszcze coś.