Niezależność

211. Data: 2002-12-05 13:52:18

Temat: Re: Zmywarka było: Niezależnoś
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tu dochodzimy do sedna sprawy!!! Jak już coś robią to chwalmy,
> chwalmy i nie próbujmy zrobić lepiej, bo już zawsze będziemy
musiały:)

O - tak, tak - potwierdzam !

Zresztą bardzo dużo rzeczy faktycznie robi znaaacznie lepiej ode mnie.

Pozdrowienia.

Basia

212. Data: 2002-12-05 13:58:17

Temat: Re: Niezależność
Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Nov 2002 16:34:02 +0000 (UTC), Jolanta Pers
<j...@N...gazeta.pl> disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> [...]
> jakiegokolwiek kontaktu z pracą zawodową, zero zainteresowań poza może ową
> perfekcyjną pomidorówką. Nie widzę bogatych bibliotek, kolekcji filmów,
> biegania na kursy hebrajskiego czy amatorskiego rzeźbienia w glinie (któreś
> tam chodzą na aerobic i tyle), największa odnotowana "aktywność" to
> sprzedawanie Avonu czy innego Amwaya. Więc powiem tak - uwierzę jak zobaczę,
> na razie zapewnienia o tym, ile to się ma czasu i jak efektywnie wykorzystuje
> na dokształcanie, sport i rozwijanie miliona zainteresowań pozwolę sobie
> włożyć między opowieści z tysiąca i jednej nocy.

To pogadaj z Bonim Sułkowskim. Grażyna jest jedyną znaną mi osobiście
"kurą domową", siedziała w domu, zajmowała się dziećmi (dwoma
świetnymi córkami z których jak znam życie wyrośną urocze
geeketki ;-)), tłukła Boniego w Warcrafta i inne gry komputerowe,
a aktualnie poszła na studia dzienne na UW.

Wysoce niereprezentatywna próbka, ale przykład tego, że owszem, zdarza
się. :-)

> JoP
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; Drone, Offensive, Special Circumstances, Contact.

GH/L/S/O d- s+:- a24 C++ UL+ P L++ E W-() N+++* K w(---) M- PS+(+++) PE
Y+ PGP++ !t---(++) 5++ X- R+++*>$ !tv b++++ DI+ D--- G-- e>+ h- r++(%) y+*

213. Data: 2002-12-06 08:18:20

Temat: Re: Niezależnoś
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Też tak sądzę. Spędzenie pół dnia nad produkowaniem The Best Pomidorówka
> in Town podpada mi pod kategorię hobby dość jednoznacznie.

Ciekawe, gdzie Ty to wyczytałaś. Akurat pomidorówka gotuje się u mnie sama,
bo gotowanie jako takie u mnie podpada pod kategorię "nie chcem, ale
muszem", ze względu na dzieci.

Poza tym, skoro Ty możesz uprawiać hobby w pracy za pieniądze, to dlaczego
niby ja nie mogę tego robić za darmo, jako Qra domowa?

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

214. Data: 2002-12-06 14:53:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Karlik <l...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> a aktualnie poszła na studia dzienne na UW.
>
> Wysoce niereprezentatywna próbka, ale przykład tego, że owszem, zdarza

Nie muszę gadać z Bonim, w gronie syffowiczów jest jeszcze co najmniej
jeszcze jedna osoba, która nie pracuje - żeby bez przeszkód czytać
fantastykę. ;-) I to jest owszem, cool, czasem też bym tak chciała. (Ale
chyba już nie potrafię, jak raz człowiek zacznie robić pieniądze, to go
strasznie kręcą różne rzeczy, o których zawsze marzył, a które za te
pieniądze mogę kupić, że nie wspomnę o tym, że te pieniądze pochodzą z
robienia czegoś, o czym się zawsze marzyło.) Anyway, dwie osoby wiosny nie
czynią zestawione ze stadem żon znajomych mojego TŻ - ja się po prostu nie
mogę nadziwić, że mając do dyspozycji taką kupę czasu i tyle pieniędzy można
prowadzić taki jałowy w moim rozumieniu żywot.

JoP

215. Data: 2002-12-06 15:07:41

Temat: Re: Re: Niezależność
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <asqdko$fel$1@news.gazeta.pl>, j...@N...gazeta.pl says...
> ja się po prostu nie
> mogę nadziwić, że mając do dyspozycji taką kupę czasu i tyle pieniędzy można
> prowadzić taki jałowy w moim rozumieniu żywot.

Nie bralem udzialu w dyskusji ale tu sie wetne - a czemu sie dziwisz?
Moze to im sie podoba? Ja np. lubie wolny czas spedzac na ..... spaniu -
jakbym takowy mial na przyklad (jestem sam, np zona z dzieckiem jedzie
do rodzicow wczesniej na swieta) to po prostu wracam z pracy i spie do
nastepnego dnia rano. A oni spedzaja go w jakis inny jalowy.
Ludzie sa rozni i takie czynnosci moga pozwalac im sie "spelniac" w
zyciu.

K.

216. Data: 2002-12-06 15:21:20

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Dec 2002 14:53:12 +0000 (UTC), Jolanta Pers
> [...]

[...]
> Anyway, dwie osoby wiosny nie czynią zestawione ze stadem żon

A nie, no to się zgodzę. Źle zrozumiałem stwierdzenie "uwierzę jak
[...]

Ja nie miałbym nic przeciwko siedzeniu w domu i zajmowaniu się nim,
jeżeli mógłbym sobie spokojnie rzeźbić systemy RPG, tylko że tak
naprawdę układy SPOF są dość wrażliwe na niespodziewane okoliczności,
więc jak na razie jedna możliwość jaką widzę dla siebie do
zrezygnowania z pracy to wygranie w Totka akumulacji i życie z
odsetek. :-))) (Jak nietrudno się domyślić, zbytnio na to nie
liczę... ;->)

> JoP
Leslie

217. Data: 2002-12-06 21:22:57

Temat: Odp: Zmywarka było: Niezależnoś
Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> O jeżu! Płonę ze wstydu - nie wiem jak mi się mogło przytrafić
:-((((

O ile drugie jestem w stanie zrozumiec, o tyle niejasne dla mnie jest
cytowanie pierwszego wyrazu: niewykonana. Przeciez to jest poprawnie
napisane? :-)
Nie+przymiotniki piszemy razem, o ile pamietam: niejasna,
niesprecyzowane...

A moze sie myle? :-)

Z. Boczek ;-)
Nie jestem przystojny jak Grigori, miły jak Janek, silny jak Gustlik,
odważny jak Tomek i wierny jak Szarik, ale lufę mam jak Rudy!

218. Data: 2002-12-06 21:52:27

Temat: Odp: OT
Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do
grup dyskusyjnych:

> Ale tu to pewnie bedzie bardzo niski odzew hehe :)

No to co mam im powiedziec, ze tesciowe mamy znowu obgadywac? :-)

Z. Boczek ;-)
Tesciowa - jakze wielki ladunek uczuc w trojsylabowym wyrazie!

219. Data: 2002-12-07 12:11:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ciekawe, gdzie Ty to wyczytałaś. Akurat pomidorówka gotuje się u mnie sama,
> bo gotowanie jako takie u mnie podpada pod kategorię "nie chcem, ale
> muszem", ze względu na dzieci.

To taki przykład był. Ogólnie spędzanie pół dnia przy garach uważam za czas
zmarnowany, bez względu na efekt.

> Poza tym, skoro Ty możesz uprawiać hobby w pracy za pieniądze, to dlaczego
> niby ja nie mogę tego robić za darmo, jako Qra domowa?

Ależ możesz, no przecież Ci nie zabronię. ;-) Po prostu znalezienie sobie
hobby, które jeszcze przynosi niemałe pieniądze, uważam za połączenie
optymalne i uważam się za szczęściarę - zwłaszcza jak czytam te nierzadkie
utyskiwania na głupią ("na wychowawczym lepiej rozwijam się intelektualnie"),
źle płatną ("nie starcza nawet na ciuchy), w nieciekawym towarzystwie ("kilka
klimakteryjnych bab") pracę.

JoP

220. Data: 2002-12-07 12:25:02

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "Jolanta Pers"
<j...@N...gazeta.pl>, wyklawiaturzyłeś (aś) :

>To taki przykład był. Ogólnie spędzanie pół dnia przy garach uważam za czas
>zmarnowany, bez względu na efekt.

czyli wg. Ciebie jest roznica zywic sie w fast syfach a jesc domowe
zarcie?
Tak z ciekawosci pytam.

brat dłużnik
Andrzejki
jak powitać żone ?
stały repertuar awantur
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm 3636 [14/2]