No i co...?

31. Data: 2015-07-08 15:29:12

Temat: Re: No i co...?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2015 o 22:45, Penetrator pisze:
> Jezus też był gejem.

raczej bi jesli juz

--
gazebo

32. Data: 2015-07-08 15:30:15

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2015 o 15:29, gazebo pisze:

> raczej bi jesli juz

bi obejmuje rowniez opcje bycia kobieta :)))

--
gazebo

33. Data: 2015-07-08 16:14:34

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-07-07 o 16:22, Penetrator pisze:

> A kto sieje homofobie no kto? O tym pisze że nie musiszć być lesba, wystarczy że
jesteś inna i będą ciebie prześladowali jezykiem homofobicznej nienawiści, bo czym
jest homofobia, lękiem przed innym. A co non stop słyszymy od strony kleru jaki język
nienawiści, kto jest odpowiedzialny że podaje się że homofobia zbiera coraz większe
żniwo samobójstw w polsce?

W ten sposób rozmywa się odpowiedzialność za zaistniałą sytuację na
jakiś ogół, czyli w sumie "niewiadomokogo". Nie tędy droga.
Odpowiedzialni są ludzie, którzy powinni byli zareagować, byli do tego
zobowiązani, a nie zrobili tego. Przymykali oko na to, co się dzieje
wprost pod ich nosem.

Odpowiedzialni są Chirony i Ikselki a kto ich podpuszcza, kto im bzdury wygaduje, kto
twierdzi że homo jest zboczone. ?Szkoła nie potępi homofobi, bo w szkole szalej
ksiądz i kilka nauczycielek fanatyczek, taki nauczyciel wiedząc o prześladowaniu nie
przeciwstawi się księdzu bo staci robotę, tak więc ci normalni cicho siedzą a
inkwizycja szaleje. Następnie bachory takch Chironów i takich Ikselek w domu i w
szkole podpuszczani zaszczują każdego innego. Ile razy pisałem że mowa nienawiści
homofobiczna prowadzi do zbrodni, trzeba było czytać, bo ci fanatycy przyjdą też po
wasze dzieci , jeśli wy będziecie nic nie robić w stosunku do tej wiecznie
zbrodniczej sekty. Giną już ludzie, ponownie dzięki kościołowi.

To kościół ponosi odpowiedzialność za śmierć tego dzieciaka bo jest skrajnie
homofobiczny i wystarczy poczytać ksiedza Oka czy tego z Tylawy co chce palić na
stosie czy innych. Przecież to kościół przeciwstawił się zniesieniu kary śmierci za
homoseksualizm na bliskim wschodzie, bo tam homków publicznie kamieniują i kraje
europy wystosowały protest do takich czynów, temu protestowi sprzeciwstawił się
Watykan. Czyli poparł to że jest kara śmierci za homo. Propozycje kleru który chce by
homo chodziło w celibacie bo kler ma problemy seksualne, skończą się tym że staną się
pedofilami, bo kto nie realizuje swojego naturalnego popędu staje się zboczeńcem,
popęd nie znika wypierany, dziczeje, a zdziczały przybiera formy zboczone. To nie
tylko ten dzieciak, dewianci w sutannach przyczyniają się do samobójstw homo i
hetero, bo każda osoba prześladowana dostaje skłonności samobójczych. Prześladowanie
zmienia psychikę ofiary, ból zamyka psychikę do tego że jest tylko cierpienie i chce
się odejść.

34. Data: 2015-07-09 00:06:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Naszym kościołem pełnym nienawiści do gejów
> nie są zainteresowani.
> Protestanckie kościoŁy są zainteresowane
> i nawet rekamują się w taki sposób.....

No fakt, nie pomyślałem że to faktycznie nie był kościół katolicki.
A skoro niezależna firma od "centrali" to może swoje reguły
ustawiać, bez względu co reszta korporacji narzuca w KK.

> Jezus też był gejem.

O tak? A po czym to wnosisz?

35. Data: 2015-07-09 01:50:00

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

A skoro niezależna firma od "centrali" to może swoje reguły
ustawiać, bez względu co reszta korporacji narzuca w KK.

O tak? A po czym to wnosisz?

Kościół to kolektyw, czy w Arabii czy w Irlandii są tacy sami, dlatego potrzebny im
celibat, bo robi z nich wojsko. Kościoły protestanckie są bardziej indywidualistyczne
i jedne są za drugie przeciw, zależy od stopnia knebla moralnego. Im wyższa śruba tym
więcej nienawiści.
Po czym wnosze że Jezus był homo lub BI- żydem, bo jest taki ustęp gdy uczniom myje
nogi i wtenczas coś bardzo ciekawego mówi do jednego z nich. Poszukaj sobie bo moim
zdaniem to świadczy o seksie homo, więc mógł być biseksualistą, bo żona to Maria
Magdalena i na to jest dowód.

36. Data: 2015-07-09 06:06:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>bo żona to Maria Magdalena i na to jest dowód.

kłopot w tym, ze pszemus wierzy iż są dowody iż Jezus (ten Nowotestamentowy)
nie istniał.

37. Data: 2015-07-09 13:13:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2015 06:06:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> kłopot w tym, ze pszemus wierzy iż są dowody iż Jezus (ten Nowotestamentowy)
> nie istniał.

...bo jak wiadomo dowód na nieistnienie jest najprostszy do przeprowadzenia
- po prostu trzeba zawiązać sobie oczy i już tego nie ma :-]]]
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

38. Data: 2015-07-09 13:50:57

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2015 o 13:13, Ikselka pisze:

oglegroups.com...

> ...bo jak wiadomo dowód na nieistnienie jest najprostszy do przeprowadzenia
> - po prostu trzeba zawiązać sobie oczy i już tego nie ma :-]]]

to dlatego Zeus wzion i znik, i nie tylko on, bo sobie glowe pod
kolderke schowalas

--
gazebo

39. Data: 2015-07-09 15:05:26

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

>bo żona to Maria Magdalena i na to jest dowód.

kłopot w tym, ze pszemus wierzy iż są dowody iż Jezus (ten Nowotestamentowy)

Istniał tylko ateiście zaszczekali się w zaprzeczaniu i na wszystko krzyczą nie ma. A
tu chodzi o to że to by zwykły człowiek coś w rodzaju Sokratesa, a nie jakiś bóg co
sobie ubzdurała sekta katolicka i masz nagle nielogikę= boga w bogu.

40. Data: 2015-07-09 15:19:59

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
Ghost
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Dlatego im wszyscy powtarzą że uprawiają rodzaj religii, bo zamykają przedziały które
powinny zostać otwarte, no bo nie wiadomo, a materialistyczny pogląd zaprzecza rzeczą
które istniały lub istnieją w każdym z nas ( wolna wola). Tym samym racjonalny to
jest ale agnostycyzm a nie ateizm, tym samym jakieś chore boje prowadzą o wolną wole
z katolami, jak w katolicyźmie wolna wola jest pokazana jako wybór braku wolności,
tym samym skreślają swoim- nie ma, cały motyw totalitarny kościoła, który uczy że
masz wybrać zniewolenie, u ateistów przez ich -nie ma- mamy kastrowanie
rzeczywistości.

Kobieca przewrotność.
Jak mi wyszło?
Na Haiti jest wioska, której czarni mieszkańcy nazywają się Polakami.
Ja wiem kto ich tego nauczył
w temacie myslistwa