No, to co u Was dzisiaj na stole?

161. Data: 2012-09-22 16:45:29

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 13:51, Ikselka pisze:

> O serkach rozmawiałyśmy - w kwestii serowości.

Tylko na marginesie sosu serowego.

Ewa

162. Data: 2012-09-22 18:05:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Qry dają już tylko jaja.
> Sprokurować ser z jaja, dalibóg, chyba niedasie.

Dasie. Do sera potrzeba zsiadłego mleka, albo (wy)siadłe jajko
:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

163. Data: 2012-09-22 21:57:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 12:19, medea pisze:

> Podejrzewam, że nie byłaś na wizytacji linii produkcyjnej Knorra. ;)

Wtedy jeszcze Knorra przywoziło się tylko z zagranicy :)

164. Data: 2012-09-22 23:33:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Sep 2012 18:45:29 +0200, medea napisał(a):

> Tylko na marginesie sosu serowego.
>
> Ewa

Sos tu już kompozycja produktów, potrawa, a nie produkt. Mówimy o
produktach.
--
XL

165. Data: 2012-09-23 15:22:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Serek biały nie pierwszej świeżości, taki lekko skwaśniały rozgniatam
> widelcem w miseczce, kładę na deseczce (którą mam specjalnie do
> odgrzewania rano chleba zamocowaną na kaloryferze), lekko solę i
> przykrywam talerzykiem. Kiedy już konsystencja zrobi się bardziej
> hmmm... ruchliwa ;) a zapach lekko zabójczy, wybieram toto na patelnię,
> dodaję kminku i podsmażam.

No to podobne eksperymenta miały miejsce, ino psucie serka było wspomagane
sodą. Ale podobno jednak nie to. Muszę zapodać Twój sposób.

J.

www.kontestacja.com

166. Data: 2012-09-23 15:24:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Przecież podawałam link:
> http://www.blejtrama.bro.pl/konserwa.html

Przecież prosiłam o przepis AICHĘ.
Nie jakikolwiek, bo jakikolwiek to sama potrafię wygooglać.

J.

www.kontestacja.com

167. Data: 2012-09-23 20:24:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-23 01:33, Ikselka pisze:

> Sos tu już kompozycja produktów, potrawa, a nie produkt. Mówimy o
> produktach.

Dla mnie jednak najważniejszy jest sos, ponieważ serków topionych samych
(do kanapek) nie jadam.

Ewa

168. Data: 2012-09-23 20:26:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 23:57, Aicha pisze:

> Wtedy jeszcze Knorra przywoziło się tylko z zagranicy :)

A, to dlatego pewnie masz lepsze skojarzenia z Knorrem.

Ewa

169. Data: 2012-09-23 22:24:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:24:50 +0200, krys napisał(a):

> Przecież prosiłam o przepis AICHĘ.
> Nie jakikolwiek, bo jakikolwiek to sama potrafię wygooglać.

Skoro Aicha jest błogosławionym objawionym źródłem jedynych i pierwszych
oryginalnych, ba, dziewiczych przepisów... to powodzenia w przypalaniu
serka 3333-)
--
XL podsmażanie - dobre sobie

170. Data: 2012-09-23 22:49:45

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 00:24, Ikselka pisze:

> Skoro Aicha jest błogosławionym objawionym źródłem jedynych i pierwszych
> oryginalnych, ba, dziewiczych przepisów... to powodzenia w przypalaniu
> serka 3333-)

O masz... chyba poświęcę kawałek raciborskiego ręcznie krojonego na
smażonkę - coby sobie przypomnieć smak nieprzypalonego lekko przysmażonego.

Suszone pomidory - temperatura oliwy?
XL
Dania z dynią
Apropos sosow