No, to co u Was dzisiaj na stole?

91. Data: 2012-09-19 12:35:33

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-19 09:08, obywatel Ed uprzejmie donosi:

Ale żeby zaraz _gównie_.

qr.a
--
zwłaszcza krupnik

92. Data: 2012-09-19 12:35:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-19 14:23, obywatel Ed uprzejmie donosi:

Bo drugie danie było suche i jałowe?

qr.a
--
zwłaszcza krupnik

93. Data: 2012-09-19 12:35:59

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:12, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-19 14:03, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Bo tylko Ty w tej rodzinie jesteś nosicielem.

Mam nadzieję, że nie jestem nosicielem niejadkostwa.

Ewa

94. Data: 2012-09-19 12:40:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-19 14:23, obywatel Ed uprzejmie donosi:

> Bo drugie danie było suche i jałowe?

I gówniane zapewne też.

Ewa

95. Data: 2012-09-19 12:41:28

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-19 09:08, obywatel Ed uprzejmie donosi:

> Ale żeby zaraz _gównie_.
>
> qr.a

Ty to wszędzie wypatrzysz te swoje _rodzynki_ ;>

96. Data: 2012-09-19 12:43:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:35, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-19 09:08, obywatel Ed uprzejmie donosi:

> Ale żeby zaraz _gównie_.

To z pewnością znowu ta bezprzewodowa klawiatura spłatała figla.

Ewa

97. Data: 2012-09-19 12:51:49

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 14:40, medea pisze:

> I gówniane zapewne też.
>
> Ewa

W zależności od tego jak układane są posiłki i z czego się składają, to
czasem można nawet nie mieć ochoty na drugie, które jak widzę niektórzy
traktują jako najlepszy zapychacz.
Ale zawsze też możecie sobie po-racjonalizować ;>

98. Data: 2012-09-19 13:08:58

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 19 września 2012 12:39:29 UTC+2 użytkownik medea napisał:

> Już sobie znalazłam przepis na zrazy wołowe z grzybami, tzn. takie
> podsmażone i potem duszone z grzybami steki.

Zrób zrazy po nelsońsku. Pychota.

Ania

99. Data: 2012-09-19 13:11:53

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie - tyski "Sertop" robi najlepsze!

http://www.sertop.com.pl/ciekawostki

Ania

100. Data: 2012-09-19 13:45:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-19 15:11, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:
> Jak dla mnie - tyski "Sertop" robi najlepsze!
>
> http://www.sertop.com.pl/ciekawostki

Tylko trzeba dokładnie przeczytać etykietkę, żeby się potem nie zdziwić,
albowiem:
"Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na sery topione i smażone,
kremy twarożkowe oraz produkty topione."
Zwracam uwagę na to ostatnie zwłaszcza, bowiem to nie jest ser.

qr.a
--
ale jutro może jakiś sos serowy a makaron wystąpi

Suszone pomidory - temperatura oliwy?
XL
Dania z dynią
Apropos sosow