No, to co u Was dzisiaj na stole?

191. Data: 2012-09-24 20:01:28

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 10:10:10 +0200, krys napisał(a):

> Nie przesadzam. Po prostu zapytałam Aichę, bo wiem na pewno, może wiedzieć
> to, co ja chcę wiedzieć. Nie wiem, gdzie jeszcze smażono te serki, ale wiem,
> że _na pewno_ nie pytałam XL co potrafi znaleźć na ten temat w google. Mogę?

Moja mała, nie musiałam wcale szukać - po prostu nie miałam ochoty na
ręczne wstukiwanie tego, co sama robię, więc posłużyłam się gotowcem.
(by XL)

192. Data: 2012-09-24 20:02:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 03:31:16 -0700 (PDT), Bbjk napisał(a):

> Żeby nawet serka zazdrościć! :D
> Aicha, dawaj przepis! :)

Litować się, nie zazdrościć. Życzę duuużo śmiechu.
(by XL)

193. Data: 2012-09-25 07:50:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Pogięło Cię nieźle, jak widzę - napij się wody.

Swoje światłe rady zachowaj dla siebie.
I bądź łaskawa nie udzielać mi porad, bo mnie twoje zdanie i porady nie
interesują.

J.

www.kontestacja.com

194. Data: 2012-09-25 07:52:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Moja mała, nie musiałam wcale szukać - po prostu nie miałam ochoty na
> ręczne wstukiwanie tego, co sama robię, więc posłużyłam się gotowcem.

I oczywiście nie rozumiesz, że pytanie nie było skierowane do ciebie.

J.

www.kontestacja.com

195. Data: 2012-09-25 15:09:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 09:50:29 +0200, krys napisał(a):

> Swoje światłe rady zachowaj dla siebie.
> I bądź łaskawa nie udzielać mi porad, bo mnie twoje zdanie i porady nie
> interesują.

Moja odpowiedź dotyczyła stricte Twego autorytatywnego orzeczenia wydanego
wraz z poleceniem - "(...)tym razem to nie ty jesteś guru i musisz to jakoś
przeżyć". To Ty więc bądź łaskawa jednak tę poradę przyjąć i
odszczepanikować się od tego, czym jestem, czym nie jestem, a co muszę lub
nie.
(by XL)

196. Data: 2012-09-25 15:10:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 09:52:08 +0200, krys napisał(a):

> I oczywiście nie rozumiesz, że pytanie nie było skierowane do ciebie.

Pytanie było zadane na forum - tu każdy ma prawo się wtrącić do rozmowy, co
wielokrotnie sama czynisz. Chcesz autorskich odpowiedzi, pisz na priv.

(by XL)

197. Data: 2012-09-25 15:24:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> jakoś przeżyć". To Ty więc bądź łaskawa jednak tę poradę przyjąć i
> odszczepanikować się od tego, czym jestem, czym nie jestem, a co muszę lub

Chcesz decydować, kto dla mnie jest guru, a kto nie? przezabawne.
J.

www.kontestacja.com

198. Data: 2012-09-25 15:27:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Pytanie było zadane na forum - tu każdy ma prawo się wtrącić do rozmowy,
> co wielokrotnie sama czynisz. Chcesz autorskich odpowiedzi, pisz na priv.

Było zadane pod postem Aichy i jakoś nikt nie poczuł się w obowiązku na nie
odpowiadać. Pouczenia zachowaj dla siebie.

--

J.

www.kontestacja.com

199. Data: 2012-09-25 15:29:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:24:47 +0200, krys napisał(a):

> wydanego
>
> Chcesz decydować, kto dla mnie jest guru, a kto nie? przezabawne.

Czytaj ze zrozumieniem - 60 procent populacji tego nie potrafi.
(by XL)

200. Data: 2012-09-25 15:31:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:27:55 +0200, krys napisał(a):

> Było zadane pod postem Aichy i jakoś nikt nie poczuł się w obowiązku na nie
> odpowiadać.

Widocznie serka-śmierdziocha nie robią. Tylko dlatego.

> Pouczenia zachowaj dla siebie.

Nawzajem, zapamiętaj sobie trwale.
(by XL)

Suszone pomidory - temperatura oliwy?