No, to co u Was dzisiaj na stole?

101. Data: 2012-09-19 13:45:44

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-19 14:51, obywatel Ed uprzejmie donosi:

> W zależności od tego jak układane są posiłki i z czego się składają, to
> czasem można nawet nie mieć ochoty na drugie, które jak widzę niektórzy
> traktują jako najlepszy zapychacz.
> Ale zawsze też możecie sobie po-racjonalizować ;>

Nie przejmuj się Eduś.
U mnie dziś krupnik. Tylko.
W dodatku gotowany wczoraj, kiedy już wiedziałam, że dziś na więcej nie
będę miała ochoty.

qr.a
--
a krupnik jaki jest każdy widzi

102. Data: 2012-09-19 15:28:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 15:08, czeremcha pisze:

> Zrób zrazy po nelsońsku. Pychota.

Nad tymi po nelsońsku też się zastanawiałam, bo były na tej samej
stronie ;), ale po pierwsze: nie miałam suszonych grzybów, po drugie:
trochę mi zgrzytały w tym przepisie ziemniaki. Czy one służą tam jako
zagęstnik, czy jednak zachowują formę po duszeniu w piekarniku?

Ewa

103. Data: 2012-09-19 15:29:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-19 15:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-19 15:11, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:

> Tylko trzeba dokładnie przeczytać etykietkę, żeby się potem nie
> zdziwić, albowiem:
> "Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na sery topione i
> smażone, kremy twarożkowe oraz produkty topione."
> Zwracam uwagę na to ostatnie zwłaszcza, bowiem to nie jest ser.

Tak czy siak, sos z tych "produktów" wychodzi zjadliwy, a nawet smaczny.
A jeśli ktoś ma rzeczywiście duże opory, to może sobie po prostu dodać
do beszamelu startego żółtego sera i też będzie sos serowy.

Ewa

104. Data: 2012-09-19 15:40:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-19 14:33, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Ale tam w nich jest też mięso, czy tylko ta kasza?

Moja babcia robiła takie:
http://www.przepis-kulinarny.pl/wigilijne-golabki-id
1527.html

qr.a
--
krupnik

105. Data: 2012-09-19 16:20:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 14:23:15 +0200, Ed napisał(a):

> prócz gównianego krupniku

Kiedy ktoś tak pisze o krupniku, od razu widać, jak go gotuje.
--
XL

106. Data: 2012-09-19 16:21:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 14:43:06 +0200, medea napisał(a):

> To z pewnością znowu ta bezprzewodowa klawiatura spłatała figla.
>
> Ewa

Literófffka :-]
--
XL

107. Data: 2012-09-19 16:22:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 15:45:10 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
> kremy twarożkowe oraz produkty topione."
> Zwracam uwagę na to ostatnie zwłaszcza, bowiem to nie jest ser.

...jeno produkt. Czyli bliżej nieokreślone "dobro" :-]

--
XL

108. Data: 2012-09-19 16:47:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-17 19:38, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:

> Fifty-fifty ;-) Żeby ją miksowaniem zagęścić, ale też żeby jakiś opór dla zębów był
jednak. Bez grzanek.

> Grzanki, mówisz... A próbowałaś groszku ptysiowego z Lidla? Jest dodatkowo opiekany
i nie rozpuszcza się w zupie tak szybko, jak zwykły...

Fajnie chrupiący, owszem, jest. ale też jakiś taki słony.

qr.a
--
i po krupniku

109. Data: 2012-09-19 16:48:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 19 września 2012 18:21:42 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Wed, 19 Sep 2012 14:23:15 +0200, Ed napisaďż˝(a):

> Kiedy ktoś tak pisze o krupniku, od razu widać, jak go gotuje.

U nas krupnik to jedna z nielicznych potraw, na których przygotowanie "monopol" ma
moja teściowa. Zasadniczo gar wciągam sam :-)

Stalker, a u mojej mamy - barszcz z grzybami

110. Data: 2012-09-19 17:11:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Sep 2012 09:48:35 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> U nas krupnik to jedna z nielicznych potraw, na których przygotowanie "monopol" ma
moja teściowa. Zasadniczo gar wciągam sam :-)

> Stalker, a u mojej mamy - barszcz z grzybami

U mnie krupnik to poezja smaku, nie chwalę się wcale - mąż szczerze polubił
go w moim wykonaniu, po krupniku swojej mamy, który stanowiła po prostu
kasza na rosole, ble. Ja krupnik uwielbiam, jest to jedna z moich/naszych
ulubionych zup.
--
XL

Suszone pomidory - temperatura oliwy?