Reklama dźwignią handlu

11. Data: 2005-07-28 07:15:07

Temat: Re: Reklama dźwignią handlu
Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja coś innego zareklamuję. W pewnej wiosce nad jeziorem widziałam taką
tablicę: "Pokoje gościnne i noclegowe".
Pozdrawiam - Agnieszka

12. Data: 2005-07-28 08:14:55

Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie,

Dzięki za obronę!
Błędy oczywiście są, ale głównie skupiłam się na treści, a ta za bardzo
śmieszna nie jest :)
Maturę mam i mgr też :)

Pozdrawiam

Malina

A tak poza tym to co to ma wspólnego z kuchnią?
Też myślałam że na końcu podasz adres tego miejsca i to będzie reklama :)

13. Data: 2005-07-28 08:53:51

Temat: Reklama dźwignią handlu
Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytając przypominał mi sie widok splądrowanej paczki, którą z zagranicy
zachodniej dostałam w ciężkiej komunie: pachnące mydełka z powgniatanymi
ziarnami aromatycznej kawy.
Wszystko wysokiej jakości, ale tak jakby niczego :(.

14. Data: 2005-07-28 09:22:42

Temat: O błędach z innej beczki (straganu)
Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklama (o)błedna, rzeczywiście.
A mnie w refleksyjny nastrój wprawiła kartka na straganie:
"UBIANKA - 5 zł".
I spożywając zawartośc tej UBIANKI przeszłam do rzeczywistości. Która
skrzeczy.

pozdr. upalnie,
Magda

15. Data: 2005-07-28 09:50:10

Temat: Re: O błędach z innej beczki (straganu)
Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co powiecie na "fachowe doractwo"?

16. Data: 2005-07-28 10:49:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżus wrote:
> a co powiecie na "fachowe doractwo"?

Pszynajmniej od razu wiadomo, rze nie nalerzy kożystać z tego
doractwa ;)
Z "obsługi serwisowej" też nie odważyłam się skorzystać. Taka
"reklama na nie" jest całkiem sensowna, bardziej niż wymyślone
superlatywy :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

17. Data: 2005-07-28 11:09:52

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdarzyło mi się kiedyś klientowi przykleić flagę niemiecką do góry nogami,
chacciałem tak zostawić, przynajmniej by ich w gazecie opisali reklama za
friko

18. Data: 2005-07-28 15:08:12

Od: "R." <r...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu jest fajna knajpka w której dają do jedzenia "pstronga"...

Jak zapytałem się kelnera co to jest to wyjaśnił, że taka ryba... :->

R.

19. Data: 2005-07-28 15:37:51

Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> We Wrocławiu jest fajna knajpka w której dają do jedzenia "pstronga"...
> Jak zapytałem się kelnera co to jest to wyjaśnił, że taka ryba... :->

To niemal jak letni michałek sezonowy, ale gdzieś w Europie cwany
restaurator wystawił w oknie olbrzymie menu z wieloma błędami
ortograficznymi. Okazało się, że pomysł chwycił, bo znacznie więcej
klientów wchodziło do środka po to chociażby, żeby pośmiać się z nieuka.
Nieuk nie był nieukiem, a jeszcze kasiorkę na tym dużą robił. Grunt to
pomysł i intrygująca reklama.

BTW - Polska. Reklama firmy metalowej - dwie seksowne dziewczyny na
tablicy z napisem "Ciągniemy druty do fi20".

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

20. Data: 2005-07-28 19:04:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):
[...]
> Pan podkreśli. I poda źródło. :)

Pan nie podkreśli bo juz napisał co o tym tekście mysli.
A źródło znajdziesz googlami.
:-)
pozdr. Jerzy
PS