OBCY na balkonie !

11. Data: 2001-08-18 13:42:01

Temat: Re: OBCY na balkonie !
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message
news:9lkps3$12r$5@news.tpi.pl...
> Ten środek, ponoć, działa kontaktowo. Podlewanie, więc, przeciwko
> przędziorkom mija się z celem.

Zniszczy te, co spadly. Trzeba wiec najpierw rosline
otrzasnac z przedziorkow, a potem te przedziorki
podlac trucizna :-) Tak jak z mascia na szczury.
"Lapiesz pan szczura - smarujesz mu ogon - szczur
zdycha. Masc na szczury!"

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2001-08-19 05:38:04

Od: "Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy działanie kontaktowe to tylko, gdy z zewnątrz potraktujemy, czy może też, gdy od
wewnątrz?
Znam cudowny środek na przędziorki, nazywa się chyba Wephol, czy jakoś tak, ale
produkują go tylko w czopkach.... :-))))))

Pozdrowionka, Zygmunt
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

13. Data: 2001-08-19 05:41:32

Od: "Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te wszystkie środki do ochrony roślin to jak te kulki na mole... Najgorzej nim trafić
w szkodnika, taki przecież on malutki........

Pozdrawiam, Zygmunt
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

14. Data: 2001-08-19 17:27:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl> wrote in message
Czy działanie kontaktowe to tylko, gdy z zewnątrz potraktujemy, czy może też, gdy od
wewnątrz?

Z zewnatrz.

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2001-08-20 08:33:14

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Zygmunt Mikuszewski

> Zgodnie z instrukcją stosowania Torque 50 WP moje
> przędziory winny leżeć martwym bykiem równo i w kilku
> warstwach. Prawda jest inna. Działanie kontaktowe tego
> środka je wręcz "odświeżyło" do działania. Może podlanie
> pomoże.

Torque, jako środek o działaniu kontaktowym, nie przedostaje się do
tkanek roślin, ani przez korzenie, ani przez liście. Podlanie tym
preparatem nie przyniesie żadnych pożądanych skutków, a tylko
dodatkowo zanieczyści glebę chemią.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

16. Data: 2001-08-20 19:44:31

Od: "Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprysk też wykonałem! Człowiek całe życie się uczy i na koniec ..... głupieje.
Myślałem, że złapię z przędziorem kontakt od wewnątrz ;-)))

Pozdrawiam, Zygmunt
Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKKEJAECAA.info@rzeczoznawcya
p.com.pl...