OT. Machniom?

1. Data: 2002-05-20 17:55:09

Temat: Re: OT. Machniom?
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:1409549.JECZNHGQPT@sapijaszko.net...

> Idź do sklepu i kup -- będziesz miał podwójne i później Januszowi
> sprezentujesz :->

I Ty Grzegorzu tutaj???? Co? Iwona Cię do garów zapędziła i kuchenną grupę
kazała Ci wizytować???
Nie mniej miło Cię tu spotkać :-)))
A wracając do tematu to na Sinatrę ja za mało nowoczesny jestem. I za mało
mafijny. Glenn Miller, Bing Crosby... na tym sie zatrzymałem.
A wspomnienie o Sinatrze było prowokacją wyłącznie.:-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-05-20 18:03:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2znyypobv.fsf@sapijaszko.net...

> Ja Go załkowicie rozumiem. Po dobrej kolacji i winie też bym uwodził,
> nawet bez Frankieboy'a... :-)

Francesco S. jest calkowicie antyerotyczny...
A sugestia konieczności wina do uwodzenia kompletnie porąbana...
No chyba, ze się ma takie otoczenie jak Irek (zbieżność imion najzupelniej
przypadkowa) D. , który mawiał, że nie ma brzydkich kobiet tylko czasem wina
brak...
Pozdrawiam :-))))
Janusz

1. Data: 2002-05-20 18:21:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>No pewnie! Jestem chory na optymizm i ciągle mam nadzieję na ekstra
>jedzonko....
>A ludzie tu też bywają sympatyczni :-))))
>Pozdrawiam :-)
>Janusz

co to znaczy "bywaja"...tez cos...no wiesz..

oburzona w Tyne and Wear
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

1. Data: 2002-05-20 20:36:45

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> I Ty Grzegorzu tutaj???? Co? Iwona Cię do garów zapędziła i kuchenną
> grupę kazała Ci wizytować???

Nie, jeszcze nie. Podglądam sobie czasem, ale Was się nie da czytać!
Jak poczytam o tych kurczaczkach nadziewanych i podpiekanych, o tych
naleśnikach z orzechami czy innych pysznościach, to mnie skręca i
wrzodów żołądka dosteję... :-)

> A wracając do tematu to na Sinatrę ja za mało nowoczesny jestem. I
> za mało mafijny. Glenn Miller, Bing Crosby... na tym sie
> zatrzymałem.

Po prawdzie to i Sinatra nie dla mnie. Millera chętnie posłucham, choć
ja na starym dobrym rocku wychowany...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Zachciało się pewnej niewieście w Skarżysku
przejechać konno na małym tygrysku...

1. Data: 2002-05-21 08:41:10

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: ...

>A sugestia konieczności wina do uwodzenia kompletnie porąbana...

Etam, ja wole byc uwodzona z dobrym winem niz bez... przynajmniej czegos
dobrego czlowiek skosztuje, jakby przypadkiem uwodzacy okazal sie byc
nietrafiony ;)))

Parafrazujac drogiego przedpisce, nie ma beznadziejnych mezczyzn, tylko
czasami....

Margola Sularczyk
Kraków
http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2002-05-21 11:34:45

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Francesco S. jest calkowicie antyerotyczny...

Raczej Francis Albert S. A poza tym drogi Januszu, pokolenia calem uwodzily
sie przy Sinatrze. Ot, wez taki film neurotyka nowojorskiego, ktory ostatnio
otwieral slynny festywal filmowy. Sinatra jest niesmiertelny vide ostatnia
plyta Robbie Williamsa. Kiedy Robbie spiewal z chlopcami to nie bylem w
stanie odroznic tego od reszty popu a teraz ...

> [...]
> przypadkowa) D. , który mawiał, że nie ma brzydkich kobiet tylko czasem

Nie odwracaj kota ogonem, bo zaprosze na pl.rec.kuchnia wszystkie te
nieszczesne dziewczyny z sercami w gipsie i dopiero potem bedzie Ci lyso.

> Pozdrawiam :-))))
> Janusz

Sciskam az dech zapiera,

Irek

1. Data: 2002-05-21 11:40:10

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl>
schrieb im Newsbeitrag news:acd5eg$jtl$1@news.tpi.pl...

> Etam, ja wole byc uwodzona z dobrym winem niz bez... przynajmniej czegos
> dobrego czlowiek skosztuje, jakby przypadkiem uwodzacy okazal sie byc
> nietrafiony ;)))

On tylko tak sie droczy. Dawni Czapscy nie ruszali na podboj bez obucha a
wspolczesny bez wina.

> Parafrazujac drogiego przedpisce, nie ma beznadziejnych mezczyzn, tylko
> czasami....

... farmazony pisza. Ciekawe czego sie nasz Janusz najadl? Albo napil. U
mnie ostatnio piwo sie polalo przy grillowaniu albo brazyliska wodka z
trzciny cukrowej z sokami cytrusowymi.

1. Data: 2002-05-22 08:59:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:jkfieuo0373e4mc203o5splub1dacv4p7p@4ax.com...

> co to znaczy "bywaja"...tez cos...no wiesz..

Ojej, niefortunne uzycie slowa karcisz, a o meritum czyli mojej nadziei na
ekstra jedzonko ani mru mru :-(
Pozdrawiam :-)))))
Janusz

1. Data: 2002-05-22 12:03:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ojej, niefortunne uzycie slowa karcisz, a o meritum czyli mojej nadziei na
>ekstra jedzonko ani mru mru :-(
>Pozdrawiam :-)))))
>Janusz

jestes skazany na sledzie. 4 x dziennie, doustnie, dozylnie,
przykladac jako kompres i jako czopki...wrazliwi, prosze
odwrocic wzrok i nie czytac tego..uuups, za pozno ;P

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-22 17:35:46

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 13:03:43 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> [...]
>przykladac jako kompres i jako czopki...wrazliwi, prosze
>odwrocic wzrok i nie czytac tego..uuups, za pozno ;P

Oskrobane z luski? Glowa najpierw czy ogon?
Nie moglem sie powstrzymac... tortury sredniowieczne to moje hobby...
;-)))))))

Art(Gruby) {California}
Abyssus abyssum invocat.

skażona żywnoś
Przystawka z pieczarek (P)
ciasto z feta - pomysl na nie (P)
baklazan w ciescie podany z sosem pomidorowym (P)
re.poratujcie przepisem