Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

101. Data: 2016-11-20 20:05:50

Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-20 o 19:43, Justyna Vicky S. pisze:

> ----- Original Message ----- From: "FEniks" <x...@p...fm>

Możesz gdzieś wrzucić zdjęcie tej tarki z drobnymi oczkami?

> Ma dokładnie takiego samego Zelmera z szatkownica. Genialnie sprawdza
> się do robienia wszelkich surówek i tarcia ziemniaków na placki.
Od nowości maszynki mam tylko 3 szt. tych tarek.

Nie pamietam już kiedy uzywałam zwykłej tarki ;)

A ja się męczę ze zwykła tarką :-(

--
animka

102. Data: 2016-11-20 20:45:34

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

To jest taka tarka:
http://allegro.pl/szatkownica-zelmer-tarka-do-tarcia
-ziemniakow-i4945959400.html

Oprócz tego jest w zestawie tarka do drobnych wiórek, grubych wiórek i
plasterków
http://allegro.pl/szatkownica-zelmer-tarka-do-wiorek
-drobnych-i4945959386.html
http://allegro.pl/szatkownica-zelmer-tarka-do-wiorek
-grubych-i4945959357.html
http://allegro.pl/szatkownica-zelmer-tarka-do-plaste
rkow-i5068428113.html

Mój zelmer to model 686. Do tego dokupiłam osobno szatkownicę, w której mam
te ostrza.
Żałowałam, że od razu nie zdecydowałam się na maszynkę z szatkownicą.
Najpierw kupiłam maszynkę ok 200zł, a poten szatkownicę ok 130zł. Zestawy
maszynka + szatkownica były w cenie ok 200-250zł.

Mimo iz przepłaciłam to nie żałuję zakupu - naprawdę świetnie się sprawdza.

> Od nowości maszynki mam tylko 3 szt. tych tarek.
>
> Nie pamietam już kiedy uzywałam zwykłej tarki ;)
>
> A ja się męczę ze zwykła tarką :-(

Może czas zainwestować i kupić coś podobnego :)

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

---
Avast.

103. Data: 2016-11-20 22:43:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Nov 2016 01:16:45 +0100, Animka napisał(a):

> Dobrze trze (chyba taka jak Twoja):
> https://www.youtube.com/watch?v=gSLvUD_EaDs

Mama dokładnie tę przystawkę. Kiedy trze coś na wte większe wiórki czy
plasterki, trzeba pomagać silikonową łopatką, bo nie wyrzuca utartej
zawartości z bębna trącego zbyt dobrze, zawartość się klinuje w nim, tak
jak pisałam. Ale nie zamieniłabym jej na zadną inną maszynkę.

104. Data: 2016-11-20 22:57:09

Temat: [OT] Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 20:45, Justyna Vicky S. pisze:
> Oprócz tego jest w zestawie tarka do drobnych wiórek, grubych wiórek i
> [...]

Czy tylko mnie szlag trafia podczas czytania takich błędów?

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

105. Data: 2016-11-20 23:09:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 19:53, Justyna Vicky S. pisze:

> [...]
> to ręce by mi odpadły od szatkowania ;)
> Od tamtej pory sama mielę mięso na mielone. Wykorzystuję do robienia
> farszy do pasztecików (gotowane mięso). Szatkownica do wszystkiego:
> różne placki (ziemniaczane, z cukinii), przetwory (szwedzka, kapusta
> kiszona) czy surówki, a nawet ser żółty na pizze. Zawsze tarcie na
> zwykłej tarce kończyło się pociętymi palcami i startymi paznokciami ;)
> Teraz nie mam tego problemu, a nawet jeśli trzeba cały osprzęt po
> robocie umyć to i tak szybciej mam starte/zmielone niż ręcznie :) Dla

Cieszą mnie te słowa, bo jest nadzieja, że i ja będę zadowolona. Chociaż
trochę zniechęca mnie myśl o każdorazowymi myciu.

> Pozdrawiam,
> Justyna Vicky S.

Hej :)
Dawno Cię tu nie było.
Ewa

106. Data: 2016-11-20 23:13:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najpierw kupiłam maszynkę ok 200zł, a poten szatkownicę ok 130zł.
> Zestawy maszynka + szatkownica były w cenie ok 200-250zł.

No właśnie te ceny mają skalkulowane specjalnie na niezdecydowanego
klienta. ;)
Ja komplet kupiłam za 257zł, a widzę, że za głupią przystawkę do
krojenia w kostkę trzeba by dopłacić ok. 100zł. Ceny osobnych dostawek
są koszmarnie wysokie w porównaniu z bazą urządzenia.

Ewa

107. Data: 2016-11-20 23:14:56

Temat: Re: [OT] Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 22:57, Akarm pisze:
-drobnych-i4945959386.html

-grubych-i4945959357.html

> Czy tylko mnie szlag trafia podczas czytania takich błędów?

Gdyby miał mnie za każdym takim razem trafiać szlag, to dawno mnie by tu
już nie było. ;)

Ewa

108. Data: 2016-11-20 23:20:40

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 23:14, FEniks pisze:
> Gdyby miał mnie za każdym takim razem trafiać szlag, to dawno mnie by tu
> już nie było. ;)

Gratuluję spokoju.
Ja nie daję rady, jestem pasjonatem. :/
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

109. Data: 2016-11-20 23:23:13

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 23:09, FEniks pisze:
> Cieszą mnie te słowa, bo jest nadzieja, że i ja będę zadowolona. Chociaż
> trochę zniechęca mnie myśl o każdorazowymi myciu.

Mycie jest banalnie proste i szybkie. W zasadzie więcej roboty jest przy
układaniu później na suszarce. ;)
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

110. Data: 2016-11-20 23:28:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2016 o 23:20, Akarm pisze:

> Gratuluję spokoju.
> Ja nie daję rady, jestem pasjonatem. :/

To bardzo dobra cecha. Trzeba ją tylko ukierunkować mniej destrukcyjnie.
Np. piekąc ciasto z jabłkami. ;)

Ewa

Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons
Ciasto z jablkami
Kruche ciasteczka