[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa

1. Data: 2007-01-24 10:29:16

Temat: [OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
Od: t...@i...eu szukaj wiadomości tego autora

A może by tak zgłośić do prokuratury zawiadomienie o możliwości
popełnienia przestępstwa przez osobników typu Panslavista, Bluzgacz,
itd.

W końcu publicznie obrażają grupowiczów (patrz odpowiedź bluzgacza
na post o rodzunkach).

Zresztą nie tylko ta grupa jest trolowana.

--
Tymczasowy

2. Data: 2007-01-24 10:44:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@i...eu> wrote in message
s.com...
[...]

He..he, nie udawaj, że nie znasz się na adresach i podszywaniu się pod
innych. Cel jest jasny dla przeciętnego przygłupa - niech inni go wykończą -
gdy ja mu nasram.
To jest oznaką nie tylko braku kultury, ale i talmudycznego podejścia do
gojów, gdyż goje nie zadawali by sobie tyle trudu, aby takie maskarady
przeprowadzać.
Widać, że nie jesteś Polakiem, jak wielu tu...

3. Data: 2007-01-24 10:56:29

Od: t...@i...eu szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 11:44, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:

> He..he, nie udawaj, że nie znasz się na adresach i podszywaniu się pod
> innych. Cel jest jasny dla przeciętnego przygłupa - niech inni go wykończą -
> gdy ja mu nasram.

Dla policji to żaden problem ustalić z jakiego IP post został
wysłany i podszywanie się nic tu nie pomoże.

--
Tymczasowy.

4. Data: 2007-01-24 11:03:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@i...eu> wrote in message
s.com...

> [...]

> gdy ja mu nasram.

Dla policji to żaden problem ustalić z jakiego IP post został
wysłany i podszywanie się nic tu nie pomoże.

Liczysz na naiwność - a atak poprzez wysłanie z kompa delikwenta maili
mających go kompromitować, a umieszczanie zdjęć porno na dysku, a później
opluwanie jego moralności? Można tu wyliczać inne jeszcze zagrywki, ale nie
będe ciebie uczył, bo widać, że należysz do tej grupy, głośno wrzeszczącej o
tolerancji, ale po cichu tępiący tych, którzy w pełni z niej korzystają.
Jednym słowem - jesteś z michniczarni albo walterowni lub ich przybudówek.

5. Data: 2007-01-24 11:05:51

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]

>W końcu publicznie obrażają grupowiczów (patrz odpowiedź bluzgacza
>na post o rodzunkach).

>Zresztą nie tylko ta grupa jest trolowana.

Jakiego? zniewazenia czytnika czy posta?

Kri Z

6. Data: 2007-01-24 11:13:00

Od: "Tymczasowy" <t...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 12:05, "ps" <d...@p...onet.pl> wrote:

>Jakiego? zniewazenia czytnika czy posta?

Znieważenia osoby (p. Magdaleny Bassett)

--
Tymczasowy

7. Data: 2007-01-24 12:12:38

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał A może by tak zgłośić do prokuratury zawiadomienie o
[...]

Nawet gdyby to było do zrealizowania, to stanowczo za dużo zaszczytu dla
pętaka. Wystarczy filtr.
J.

8. Data: 2007-01-24 12:14:49

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 10:29, t...@i...eu wrote:
> A może by tak zgłośić do prokuratury zawiadomienie o możliwości
> popełnienia przestępstwa przez osobników typu

Ty napiszesz zgłoszenie?

> W końcu publicznie obrażają grupowiczów (patrz odpowiedź bluzgacza
> na post o rodzunkach).

To dołącz falssetta do listy. I podpisz się prawdziwym imieniem i
nazwiskiem, a nie "tymczasowym".

9. Data: 2007-01-24 12:30:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jandulka" <j...@o...pl> wrote in message

> [...]
> --
> Tymczasowy
>
> Nawet gdyby to było do zrealizowania, to stanowczo za dużo zaszczytu dla

Nie jestem pętakiem, hołota podszywa się pod mój adres - to są osoby z
tej grupy i z podanych przeze mnie środowisk - lub ich kumple, po to by się
inicjatorzy nie dekonspirowali.
Niestety - nasilenie zwiększa się, gdy zbliżam się do mojego
ukradzionego dziecka. Czyli odpowiada za ten stan także jego matka...

10. Data: 2007-01-24 13:51:06

Od: "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@i...eu> wrote in message
s.com...

Hehehe, ty zalosna cipo.
Od razu powinni wymierzyc kare smierci, bez dyskusji, kmiocie pierdolony.
Jestes zalosnym scierwem, ktore nawet nie potrafi przyznac sie do swojego
nicka i kryje sie jak ostatnia cwiercinteligentna pizda.
Coz moge powiedziec?
Ano wypierdalaj.

PS. Co do Panslavisty, to wypowiadac sie nie trzeba - ten pedrak i
faszystowskie scierwo nie zasluguje na nic dobrego.
Takich ludzi jak on wlasnie powinno sie skazywac za szerzenie nienawisci,
rasizm i antysemityzm.
--

Bluzgacz
GG:5015

DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?
Meksyk w Lidlu i po Meksyku - co dalej?