Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

381. Data: 2013-10-05 15:34:13

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 października 2013 12:27:59 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> Czy jesteś spod znaku Ryb, czy się mylę?:-)

Sie mylisz :)
Jestem Wodnikiem.

382. Data: 2013-10-05 15:46:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 października 2013 11:34:42 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:
> Bo tak jest - tylko to co przed nami tak naprawdę się liczy i ma
> znaczenie, jedynie na to mamy jakiś wpływ. A z przeszłości zostawiajmy
> sobie tylko miłe wspomnienia. :)

Tego tez sie dlugo uczylam.
Bo przeszlosc moja jest niezbyt miekka, taka szklana gora i syzyfowe prace ;)
I czkawka fatalnych mysli o tych wszystkich trudach dreczyla mnie dosc dlugo.
Az znalazl sie Ktos (tak, Chironie, z tych Waznych Ktosiow), kto pokazal mi, jak
niecelowe jest tracenie energii na rozmyslanie o Minionym - ktore to Minione jest
przeciez _niezmienialne_.

No i teraz tylko do przodu, po miekkich polanach pelnych kwiecia :) i na pewno nie
pod gorke ;)

383. Data: 2013-10-05 16:25:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Sie mylisz :)
>Jestem Wodnikiem.

I na wodnika tez sie cos znajdzie.

384. Data: 2013-10-05 16:28:37

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-05 16:25, Ghost pisze:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> I na wodnika tez sie cos znajdzie.

zuotousta i zuotowlosa sarena ;)

385. Data: 2013-10-05 16:40:03

Temat: Re: Odno?nie obecnego zam?tu o aborcje
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu sobota, 5 października 2013 13:27:45 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Jeśli znasz odpowiedź- to napisz.
po co?
sam pomyśl trochę, może lepiej zapamiętasz

=====================
Myślę- i jedyne, co mi się kojarzy- to nieśmiertelny Bareja:-)

http://www.youtube.com/watch?v=nYkp74v0cww

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

386. Data: 2013-10-05 16:50:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Bo __tylko ode mnie__ zalezy, finalnie, co zrobie ze swoim zyciem.
>"Ktosie" to dodatek, mniej lub bardziej nadzwyczajny.
Dokładnie tak. Dygresja: jedna osoba tu już kilka razy wspominała, że (w
skrocie) wszelkie pozytywne zmiany w swoim życiu zawdzięcza wyłącznie jednej
osobie (tu padło komu- z grupy). I za nic nie byłem ją w stanie naprowadzić
na to, że to zupełnie nie tak. Jest tak, jak napisałaś powyżej.

>Wiele by opowiadac o moich najblizszych "Ktosiach" i o tym, czy mnie
>wspierali czy moze raczej wykorzystywali. Mniejsza o szczegoły - nauczylam
>sie, czy moze tzw zycie mnie nauczylo, ze polegac >moge wylacznie na sobie.
>Tak wiec, jako ze nie jestem od nikogo zalezna, ani nikomu nie podlegam -
>ostateczne decyzje dotyczace mnie i mojego zycia, podejmuje wylacznie ja.

Chodziło mi o to, że w momencie, kiedy jesteśmy na zmiany gotowi- znajdzie
się ktoś, kto nas poprowadzi. Pisałem już kilka razy- kojarzy mi się to ze
skokiem kwantowym elektronu:-). Ot- uzyskujemy energię, mamy jej już za
dużo, żeby pozostać tu, gdzie jesteśmy. Otoczenie, nawet osoby, które w
naszym przekonaniu dotąd nas wspierały- głównie przez niezrozumienie IMO
zaczynają nas ciągnąć w dół. Są też jednak tacy, którzy nas doprowadzą do
naszej ściany, "bariery potencjału". Są i tacy, którzy czekają po drugiej
stronie, żeby nas wesprzeć. Jednak_sam_przeskok_musimy_wykonać_całkiem_sami.
Jednak IMO zawsze się da wyróżnić kogoś, kogo przynajmnej na początku możemy
nazwać przewodnikiem. I o kogoś takiego mi chodziło

387. Data: 2013-10-05 16:56:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 października 2013 16:25:52 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> I na wodnika tez sie cos znajdzie.

Ano :)
O chocby tutaj:

http://www.rhayader.art.pl/wodnik.html#.UlAngRB_wXY
Wodnik to duchowy arystokrata o idealistycznych poglądach i nieprzeciętnym, twórczym
umyśle. Idzie zawsze z postępem, otwarty na wszystko co nowe, dziwne i nietypowe. Nie
uznaje żadnych ograniczeń, jest przeciwnikiem tradycji. Przywiązuje ogromną wagę do
wolności osobistej. Znak Wodnika, pozostający pod wpływem planety Uran, daje ludziom
w nim urodzonym szaloną fantazję i bogactwo myśli.

http://horoskop.sennik.biz/wodnik/charakter-wodnika.
html
Zodiakalna Pani Wodnik jest energiczną, inteligentną kobietą, uwielbiającą nowinki z
różnych dziedzin, niejednokrotnie intelektualistką. Bywa kapryśna i zmienna, nie
toleruje słabości, rozważnie walczy z niepowodzeniami, jakie spotykają ją w życiu.
Jej partner musi posiadać otwarty, błyskotliwy umysł, dobrze, aby był też towarzyski
i wyróżniał się czymś na tle innych ludzi.

388. Data: 2013-10-05 16:57:18

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Sie mylisz :)
>Jestem Wodnikiem.

Czyli- bardzo daleko. Znak rozumu, nie serca.
Nie wiem, czy Cię to nie urazi...tak, jak napisałaś to o Judzie: właśnie w
rozmowie z Tobą przeszkadza mi takie (tak to odbieram) relatywizowanie
dobra. Owszem, świat ma wiele odcieni, mnóstwo kolorów- ale w pewnych
sprawach nie da się tak powiedzieć. Tak ma znaczyć tak. Nie- nie. Mowa musi
być prosta. Mamy być gorący lub zimni. Letni zostaną wypluci. Mam takie
wrażenie czasem właśnie czytając Ciebie- osoba "letnia". Oczywiście- piszę
tu wyłącznie o swoim odbiorze- czasem:-)

389. Data: 2013-10-05 17:00:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>to Minione jest przeciez _niezmienialne_.
>
>No i teraz tylko do przodu, po miekkich polanach pelnych kwiecia :) i na
IMO rozwój polega także na prawdziwym zrozumieniu pewnych rzeczy, które tak
naprawdę brzmią banalnie prosto i w zasadzie niczego im nie da sięzarzucić:
ot- przeszłość jest niezmienna. Już było- nie da się zmienić. Błędem
ogromnym jest więc rzeźbienie w niej (np : co by było, gdyby było tak, a nie
tak...). Albo też jej zakłamywanie- błąd, niechęć wzięcia sobie za nią
odpowiedzialności. To wręcz trywialne, ale IMO spora większość ludzi
zrozumieć tego nie potrafi...

390. Data: 2013-10-05 17:31:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 5 października 2013 16:50:29 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]
> Jednak IMO zawsze się da wyróżnić kogoś, kogo przynajmnej na początku możemy
> nazwać przewodnikiem. I o kogoś takiego mi chodziło

Rozumiem.
Tak, oczywiscie, sama nie dalabym rady pozbyc sie wszystkich nalecialosci z
przeszlosci, uwolnic sie od nich w sposob zdecydowany i pofrunac w gore, ponad. Jest
taki Ktos, niegdys mentor i przewodnik, dzisiaj juz Przyjaciel. Czlowiek niezwykly, o
bardzo wysokiej swiadomosci.

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.