Odp: 5 lat po slubie-dlugie

Data: 2002-01-04 23:43:48
Temat: Odp: 5 lat po slubie-dlugie
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl>

> To nie oglądaj się na nic tylko zasuwaj do spowiedzi.

Bez slubu kościelnego nie można dostać rozgrzeszenia....ja to wiem, miałam
być swiadkiem na ślubie kościelnym, oczywiście jako świadek dostałam
karteczkę do spowiedzi, z którą to karteczką należy udać się do
konfesjonału, od razu ksiądz z mojej parafii, nota bene ten sam który
ochrzcił moje dzieci, powiedział,ze rozgrzeszenia nie da, chyba że ja też
wezmę śłub kościelny.
Wkurzona pojechałam do innej parafii do ojczulków...;), wyościłam sprawę,
przystąpiłam do sakramentu spowiedzi, dostałam rozgrzeszenie , przyjęłam
komunię a w swojej parafii pleban powiedział mi,że to niemożliwe, ze
podrobiłam podpis na karteczce..:))))
I od tej pory nie byłam w kościele, dobił mnie po prostu.księżulo ;mój syn
przez rok był ministrantem,ale gdy nastał inny wikary, który miał
niewybredne żarty, dziecko zniechęciło się a ja z ulgą przyjęłam jego
rezygnację z bycia ministrantem.
To tyle/aż tyle;))
Ula ST
www.ulast.prv.pl