Odp: Akademia Medyczna w Gdansku

Data: 2000-08-06 14:35:24
Temat: Odp: Akademia Medyczna w Gdansku
Od: "narcyz" <n...@a...gda.pl>

Chciałbym podziękować dr Bandurskiemu za to, że podjął się polemiki z czymś
co można określić mianem rozhisteryzowanego krytykanctwa, w dodatku public
znie lżącego lekarza pełniącego dyżur. Jak wynika z opisu, który jest deli
katnie mówiąc bardzo tendencyjny, lekarz rzetelnie wypełnił swój obowiązek i
udzielił pomocy choremu. O tym, że zrobił to fachowo jestem przekonany w 100
procentach. Tak się składa, że dr Marksa miałem przyjemność poznać odbywając
staż podyplomowy w Klinice Chirurgii Urazowej AMG. Zapewniam Pana, że to ś
wietny specjalista więc może Pan sobie odpuścić wizytę w prywatnej klinice,
choć oczywiście nie namawiam do ignorowania własnego zdrowia (a ma Pan ku
temu skłonności!) i rezygnacji z dalszej kontroli. Wszak lepiej chuchać na
zimne... Rozumiem,że jednym z największych "wykroczeń" jakiego według pana
dopuścił się lekarz dyżurny było zjedzenie obiadu na pełnionym przez niego
24-godzinnym dyżurze, a Pan (biedactwo!) musiał chwilkę poczekać. Oczywiśc
ie, zamiast jeść obiad powinien był zabawić pana rozmową, zaśpiewać wesołą
piosenkę, a może jeszcze pogłaskać po główce! W końcu lekarz to powołanie a
nie zawód... Ci ludzie z powołaniem, nie mają przecież potrzeb fizjologicz
nych, nie odczuwają zmęczenia mimo 15-stu dyżurów w miesiącu, które MUSZĄ!!!
pelnić żeby nie zginąć śmiercią głodową... A nie pomyślał Pan szanowny o t
ym, żeby swoje żale skierować pod adresem naszych wielkich reformatorów Sł
użby Zdrowia. Może to jednak zwykła propaganda, że lekarzy jest za dużo?!
Zapewne gdyby dr Marks miał choćby jednego czy dwóch kolegów do pomocy, nie
musiałby Pan czekać a wypoczęty, dobrze opłacony chirurg, dla którego , by
łby to powiedzmy drugi nie piętnasty dyżur w miesiącu, zaopatrując pański
obojczyk wesolo by z Panem pogwarzył... Niech Pan zatem przemyśli łaskawie
raz jeszcze to czym nas pan uraczył na forum jak by nie było publicznym i
proszę w przyszłości ważyć słowa, bo można nimi wyrządzić drugiemu człowie
kowi wielką krzywdę! Życząc rychłego powrotu do zdrowia, załączam ukłony,
lek. med. Narcyz Knap

Użytkownik Mariusz Zielinski <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8mf2qn$dsg$...@k...task.gda.pl...