Odp: Co robic....?

Data: 2003-03-05 11:08:19
Temat: Odp: Co robic....?
Od: "Mariko" <m...@p...okay.pl>

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b43fbg$6bu$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "Mariko" <m...@p...okay.pl> napisał w wiadomości

> Mariko..
> Zatrzymaj się! :)
> Greg chce dobrze. Wczoraj dołożył mi za nielogiczność :).
> I miał rację! :))

No tak, pisalam to dosc pozno. Ale dziwi mnie tendencja do wywalania kawy na
lawe, czesto w zlosliwy, badz niekulturalny sposob.

> Czasami jesteśmy pogrążeni w tak głębokim żalu lub stresie,
> że nie wczytujemy się dokładnie w tekst na ekranie.
> Greg ma sposób wyrażania się, który nie jest łatwy w odbiorze ;). To
> znaczy - jest łatwy dla ludzi rozluźnionych.

Nawet jak jestem rozluzniona i czytam jego posty, to wiem, ze jako osoba
zainteresowana, do ktorej to pisal - nie poczulabym sie najlepiej. To o
czyms swiadczy, prawda?

> Grześ powinien czasami brać poprawkę na stany ludzkiej psychiki ;). A te

> czasem dość nieprzewidywalne dla samego
> zainteresowanego.

No coz, wypadniecie z orbity zdarzylo mi sie pierwszy raz od bardzo dawna...

> Pozdrawiam :)
> E.

> Zgadzam się :)
> Ja też często wolę niższe formy życia :)..

heh..:)

Mariko

"From all of animals the most dangerous is a human"

P.S. Znow sie czegos nauczylam - nigdy nie mozna na nikogo liczyc w pelni.
Zawsze zostaje jakas przestrzen, ktora sie moze okazac czarna dziura...

Mowie tutaj o bardzo bliskich nam ludziach.