Odp: Majonez p. Gessler - to rewelacja!

Data: 2003-02-11 13:45:26
Temat: Odp: Majonez p. Gessler - to rewelacja!
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl>

To ja mam pytanie, zasadnicze, bo wlasnie jestem na etapie wyposazania
Pierwszej w Moim Zyciu Wlasnej Kuchni :)
chcialam kupic sobie robot wieloczynnosciowy, taki malakser, a tu wychodzi,
ze taki maly robot kuchenny, zwany rowniez mikserem tez jest potzrebny?
Myslalam, ze tamten duzy kombajn ma wszytsko, co mi potzreba, a piane do
biszkopta i tak ubijam trzepaczka. Ale ten majonez mnie zaintrygowal,
faktycznie to super sprawa taki domowy sposob....
I co ja mam teraz zrobic???? :((
Poratujcie!!!!
Dorota

Użytkownik Zagonia <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych