Odp: Odp: O chlebie - nie bylo w archiwum?

Data: 2003-02-24 18:32:18
Temat: Odp: Odp: O chlebie - nie bylo w archiwum?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

Użytkownik Agnieszka Lipska <N...@p...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

> Dzieki za slowa otuchy, tez zmniejsze ilosc wody i zobaczymy. A to
> pierwsze niepowodzenie tylko daje mi wiekszego "kopa" do dalszych
prob
> - jak to mowia, pierwsze koty za ploty (bez obrazy kociarzy!) ...

Hmmm cos w tym jest... ja tez probuje dalej :-)

Na razie z gotowej mieszanki (dodaje sie tylko wody), ale wkrotce
wroce do tamtego przepisu. Czesciowo jestem zmuszona do wypieku
chleba, bo tu malo dobrych, takich o "polskim" smaku (wiekszosc
pieczywa jest wyczuwalnie slodzona)...

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda