Odp: Poczucie wlasnej wartosci

Data: 2003-02-16 01:07:28
Temat: Odp: Poczucie wlasnej wartosci
Od: "PowerBox" <p...@w...pl>

> Sa
> chwile kiedy czuje sie jak maksymalny smiec,

- i co, w związku z tym nie mieścisz się do kibla? To jeszcze niepowód, żeby
tak rozpaczać. Jak dokładnie czuje się "maksymalny śmieć"? Pytam, bo wiem
mniej więcej jak może się czuć "ostatni śmieć", ale nie mam pojęcia jak
maksymalny... Może w zakładach oczyszczania będą coś więcej o tym wiedzieć?

> wiec robie wszystko by to
> zmienic lub zamykam sie, zaciskam powieki, zasypiam, zapominam, czekam az
> samo przejdzie. Ale w sumie to straszne!!! Macie tak??? A poza tym- czy to
> koncu mija?

- nie przychodzi samo więc samo nie mija. Wygląda, że martwisz się tym jak
się czujesz a nie martwisz się tym co i w jaki sposób myślisz...Niedobrze.

> Czy da sie to trwale poczucie wywalczyc, wiedziec juz na pewno,
> ze jestem warta szacunku swojego i innych.

- jak na trwale zmienisz nawyki myślowe to na trwale zmienisz samopoczucie.
Proste w swej istocie.

> Zawsze, bez wzgledu na to co sie
> zdarza? Nawet jesli ktos mi chamstwem sypnie prosto w oczy?

- może noś okulary ochronne - powinno pomóc. Nie wiem tylko czy są w
sprzedaży okulary chamo-odporne. W sklepach widywałem okulary do spawania,
przeciwsłoneczne, do szlifowania, antychemiczne, ale nigdy antychamowych. W
ogóle szczerze Ci powiem, że nie mam pojęcia jak wygląda samo sypiące się
chamstwo.

- czyli masz przekonanie, że jak ktoś "sypnie chamstwem prosto w oczy", to
możesz się czuć jak "maksymalny śmieć"? Interesujący związek i kompozycja.
Sam bym na to nie wpadł.

> Nawet jesli cos
> waznego sie nie powiedzie? Udalo Wam sie dojsc do takiego punktu?

- no jasne. wystarczy zastąpić jedną linijkę kodu. Zamiast jak masz teraz:"
kiedy coś ważnego mi się nie powiedzie to jestem ostatnim śmieciem" - trzeba
wprowadzić coś w rodzaju: "nawet jak nie uda mi się coś bardzo ważnego, to i
tak to nie ma to żadnego związku z moją wartością jako człowiek; to i tak
jestem wartościową dziewczyną; to i tak nie ma wpływu na całościową ocenę
mojej istoty; nawet jak mi się nie udało, to bez żadnego uszczerbku mogę
spróbować dowolną ilość razy; itd...

> Dzieki za ew. odpowiedzi

- założę się, że nie takiej odpowiedzi oczekiwałaś ;)...