Odp: Powitanie

Data: 2001-10-31 17:37:42
Temat: Odp: Powitanie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl>

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
.
> witaj!
> A GDZIE Ty o nas slyszalas?
>
> Krysia

Szanowna Krysiu - niewatpliwie starannie zapakowana

Moja przezacna latorosl piala peany o Was( to Kaliope), odziedziczyla w
genach zamilowanie do dobrego jedzonka. Najpierw Was tylko podgladalam, az
sie odwazylam napisac.Wymagalo to ode mnie duzego heroizmu, ale co sie nie
robi dla rozkoszy podniebienia.Wlasnie mlody przytargal moja ulubiona
czekolade, ide schowac siedo kacika, bo inaczej bede miala do niej
wspólników.Dzisiaj mam lekko obnizony nastrój i musze zezrec sama,
koniecznie potrzebuje magnezu.
Pozdrawiam
Ramzes