Probki kremow - pytania itp.

1. Data: 2003-06-04 18:28:32

Temat: Probki kremow - pytania itp.
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Jak napisalam w poprzednim poscie, postanowilam jakis nowy krem wyprobowac.
Przy okazji zas postanowilam zrobic obchod tyskich drogerii i aptek, zeby
sprawdzic, jak chetnie daja probki (zaznaczam, ze byly to raczej mniej
ekskluzywne sklepy). I trzeba przyznac, ze latwo nie jest. W aptekach
prosilam o Effaclar K, chcialam wyprobowac, ale nic z tego - nie ma. W
innych drogeriach panie albo od razu szybko odpowiadaly, ze nic nie maja
(jakby sie baly, ze im wyrwe spod lady ;-) w pozostalych (2) baaardzo
niechetnie wreczyly po jednej probce. Jedynie w jednej perfumerii mila
sprzedawczyni z usmiechem dala mi probke Neutrogeny nawilzajacej visibly
refined.
Wiec po polowaniu ;-) chce zapytac:
1. jak sie sprawuje ta Neutrogena, czy rzeczywiscie zmniejsza pory? :-)
2. Znacie kremy Sensuelle? Kosztuja okolo 13 zlotych, wyprobowalam taki na
noc, co prawda do cery suchej i normalnej, bo pani chyba nie doslyszala, ze
szukam do mieszanej, ale przyznam, ze calkiem fajny - dobrze sie
rozprowadza, fadnie pachnie i wchlania. Ktos uzywal dluzej?
Dzieki za odpowiedz :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-04 19:59:20

Temat: Odp: Probki kremow - pytania itp.
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz maile do firm ktorych produkty Cie interesuja. Przyślą Ci próbki, nei
będziesz musiała żebrać po nieprzyjaznych aptekach. :) Ja tez miewam
uczulenia na niektore kosmetyki i posiadam juz niezłą kolekcję próbek
różnych kremów. Firmy bardzo chętnie przysyłają testerki, polecam tu
zwłaszcza Oceanic i Dermikę - masa próbek i kremiki naprawdę świetnej
jakości, już parę produktów kupiłam:)
kroofka

1. Data: 2003-06-04 20:58:07

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka <k...@o...pl> w wiadomości do grup

> Napisz maile do firm ktorych produkty Cie interesuja.

Tak sie sklada, ze juz pisalam do tych, ktore mnie interesuja (Dermika
przede wszystkim) i dostalam. A obchod po sklepach zrobilam wlasnie z
ciekawosci, zeby zobaczyc, jak chetnie dziela sie probkami - bo ze dostaja
je, nie ma watpliwosci.

Gosia

1. Data: 2003-06-04 21:16:43

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A obchod po sklepach zrobilam wlasnie z
> ciekawosci, zeby zobaczyc, jak chetnie dziela sie probkami - bo ze dostaja
> je, nie ma watpliwosci.

wiem ze ciezko jest cos wynegocjowac...ja probowalam w wielu aptekach ze
srednim rezultatem:( od pewnego czasu latam tez po kosmetycznych bo
potrzebuje testera podkladu 'Oreala ideal balance...i nie ma na nich sily -
nie ma nie ma nie ma...:(((
kroofka

1. Data: 2003-06-05 09:31:11

Temat: Re: Probki kremow - pytania itp.
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Jun 2003 20:28:32 +0200, Gosia wrote:

> 1. jak sie sprawuje ta Neutrogena, czy rzeczywiscie zmniejsza pory? :-)

Zuzyłam cała tubke (tej na noc) - i IMO nie waro było. Zadnych
oszałamiających efektów, do tego kiepskie nawilżenie.
O wiele bardziej bylam zadowolona z poprzednio uzywanego Effeclar K.

Ale jeszcze lepiej sie sprawdza Vichy Normaderm. Uzywam, i jestem
zadowolona, bardzo, bardzo. (kosztuje ok 37 zł)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-05 10:05:48

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

srednim rezultatem:( od pewnego czasu latam tez po kosmetycznych bo
> potrzebuje testera podkladu 'Oreala ideal balance...i nie ma na nich

Propozycja - wez jakis swoj pojemniczek i popros, zeby pani do niego
przelozyla troche ze sklepowego testera. I raczej tonem "prosze mi
przelozyc..." niz "czy moglaby pani..." ;-) Dziala - nawet w Rossmannie :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-05 10:10:08

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do

> Zuzyłam cała tubke (tej na noc) - i IMO nie waro było. Zadnych
> oszałamiających efektów, do tego kiepskie nawilżenie.

Wczoraj posmarowalam sie pod makijaz i rzeczywiscie nie nawilzal jakos
specjalnie. Ale probka sie przyda podczas trzydniowiej wycieczki, na ktora
sie wybieram :-) Jesli rzeczywiscie nie ma efektow co do porow, to nie ma co
sie lasic :-) Tak naprawde nie sadze, by kiedykolwiek cos pomoglo moim
wielgasnym porom na twarzy ;-)

> O wiele bardziej bylam zadowolona z poprzednio uzywanego Effeclar K.

No wlasnie probuje dopasc probki, boje sie, ze bedzie zbyt mocno dzialal. I
raczej myslalam o tym, zeby go stosowac na noc, da sie? Po jakos tak pod
makijaz, kiedy jest tyle slonca, krem z kwasami - jakos sie boje. Poza tym
nie wiem, jak sie bedzie sprawowal pod podkladem.

> Ale jeszcze lepiej sie sprawdza Vichy Normaderm. Uzywam, i jestem
> zadowolona, bardzo, bardzo. (kosztuje ok 37 zł)

O, dzieki za podpowiedz, popytam tez o ten. Jak na produkty Vichy, to cene
ma znormalizowana :-)

Gosia

1. Data: 2003-06-05 10:23:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 Jun 2003 12:10:08 +0200, Gosia wrote:

> [...]
> makijaz, kiedy jest tyle slonca, krem z kwasami - jakos sie boje. Poza tym
> nie wiem, jak sie bedzie sprawowal pod podkladem.

Z tego co wiem, niema próbek tego kremu.
Ja go stosowałam tylko na noc, i było ok.
Jesli nie masz bardzo wrazliwej cery to raczej nie poczyni spustoszen; ale
jesli mam cos doradzic - to postawiłabym na krem Vichy jednak. Jest to
własciwie lekka emulsja, i nadaje sie pod makijaż. Do tego jest
łagodniejsza zdecydowanie od Effeclaru.
Moze go tak zachwalam, bo mi ostatnio bardzo pomógł. Z niewiadomych
przyczyn nagle mi sie pogorszył stan cery ( zero pojecia dlaczego, środek
cyklu, pigułki jak brałam tak biore), i dzieki Vichy w ciagu tygodnia cera
wrociła do stanu poprzedniego, a własciwie wygląda lepiej - gładziej, jest
bardziej zmatowiona.

> O, dzieki za podpowiedz, popytam tez o ten. Jak na produkty Vichy, to cene
> ma znormalizowana :-)

Warto :)

1. Data: 2003-06-05 12:35:12

Temat: Re: Probki kremow - pytania itp. Długie
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
:
: zeby zobaczyc, jak chetnie dziela sie probkami - bo ze dostaja
: je, nie ma watpliwosci.

No właśnie, mnie też to zastanawia. Przecież producent przysyła te
próbki, żeby sprzedwaczynie je rozdawały zainteresowanym klientkom -
spróbują, spodoba się, wrócą i kupią. Proste. Ale w polskich sklepach
nie do końca. Bo tu człowiek proszący o próbkę traktowany jest jak
żebrak i natręt. Rozumiem, że dzięki próbkom panie ze sklepów
kosmetycznych nie muszą wydawać na kremy i perfumy, ale niech to się nie
odbija na klientach.
Szczytem są dla mnie panie z gdańskiego Douglasa - przy zakupie perfum
potrafią nie dać NIC! Trzeba się upominać - a to nie każdy lubi. W
Empiku (Gdańsk) to już kompletna bryndza - NIGDY NIC nie mają! Natomiast
w Sephorze tłumaczą się brakiem pojemniczków - mina rzędnie, kiedy
wyciągam z torebki własny. Wtedy łaskawczyni łaskawie schyli się do
szuflady po tester.
Na zakończenie: we francuskiej Sephorze dostaje się do każdego
zakupionego kosmetyku multum próbek perfum i kremów- bez proszenia i
łaski.
Dlaczego tak nie jest u nas? Inna polityka koncernów kosmetycznych czy
inna kultura handlowania (a raczej jej brak)?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-05 13:20:54

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Empiku (Gdańsk) to już kompletna bryndza - NIGDY NIC nie mają!
To chyba standard w empikach... Ja chcialam do kupowanego kremu na noc
(za ponad 60 zl) dostac probke z tej samej serii na dzien i pod oczy i
pani tez nie dala, bo powiedziala, ze zadnych nie dostali... co mi sie
wydalo tak srednio wiarygodne

> Natomiast
> w Sephorze tłumaczą się brakiem pojemniczków - mina rzędnie, kiedy
> wyciągam z torebki własny. Wtedy łaskawczyni łaskawie schyli się do
> szuflady po tester.
A w Seforze przy zakupie zelu do demakijazu i innych duperelkow za
kilkadziesiat zlotych dostalam 1 (slownie:jedna) probke zelu do
demakijazu konkurencyjnej firmy ;-)

W drogerii Natura zrobilam kiedys wieksze zakupy, a nie kupilam czegos
drogiego na co mialam ochote, bo podejrzewalam, ze moze mnie uczulic.
Pani przy kasie zapytana o probke powiedziala, ze nie ma. Na pytanie o
cos tam innego, tez powiedziala, ze nie ma. Wymienilysmy jeszcze kilka
dokladnie takich samych zdan, az poczulam oddech coraz bardziej
zdenerwowanej kolejki za plecami i zapytalam 'a co w ogole jest?!'.
Na co dostalam dwie probki Nivea Visage, ktore w tym czasie doczepiali
do kazdej chyba gazety...

Cale szczescie, ze moja apteka nie zaluje mi probek Vichy i LRP... a
moze nieszczescie, bo zostawilam juz u nich ze 300 zl ;-(

> Dlaczego tak nie jest u nas? Inna polityka koncernów kosmetycznych czy
> inna kultura handlowania (a raczej jej brak)?
Kultura inna. Ciagle jeszcze umiejetnosc 'zorganizowania' jest uwazana
za zalete...

Pozdrawiam
ISIA

Uczulenia - jak to jest z kremami?