Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Kasia" <k...@B...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Probki kremow - pytania itp. Długie
Date: Thu, 5 Jun 2003 14:35:12 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 30
Message-ID: <bbndf2$ce6$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <bbldqq$bhc$2@nemesis.news.tpi.pl> <bblj10$534$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bblmgs$jc5$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: host18-80-48-92.limes.com.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1054816547 12742 80.48.92.18 (5 Jun 2003 12:35:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jun 2003 12:35:47 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:43139
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
news:bblmgs$jc5$1@atlantis.news.tpi.pl...
:
: zeby zobaczyc, jak chetnie dziela sie probkami - bo ze dostaja
: je, nie ma watpliwosci.
No właśnie, mnie też to zastanawia. Przecież producent przysyła te
próbki, żeby sprzedwaczynie je rozdawały zainteresowanym klientkom -
spróbują, spodoba się, wrócą i kupią. Proste. Ale w polskich sklepach
nie do końca. Bo tu człowiek proszący o próbkę traktowany jest jak
żebrak i natręt. Rozumiem, że dzięki próbkom panie ze sklepów
kosmetycznych nie muszą wydawać na kremy i perfumy, ale niech to się nie
odbija na klientach.
Szczytem są dla mnie panie z gdańskiego Douglasa - przy zakupie perfum
potrafią nie dać NIC! Trzeba się upominać - a to nie każdy lubi. W
Empiku (Gdańsk) to już kompletna bryndza - NIGDY NIC nie mają! Natomiast
w Sephorze tłumaczą się brakiem pojemniczków - mina rzędnie, kiedy
wyciągam z torebki własny. Wtedy łaskawczyni łaskawie schyli się do
szuflady po tester.
Na zakończenie: we francuskiej Sephorze dostaje się do każdego
zakupionego kosmetyku multum próbek perfum i kremów- bez proszenia i
łaski.
Dlaczego tak nie jest u nas? Inna polityka koncernów kosmetycznych czy
inna kultura handlowania (a raczej jej brak)?
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia
|