Gdzie ustawić telewizor?

21. Data: 2011-08-22 15:26:58

Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annn napisał(a):
> raczej... Lepper.... ;) śp.
Lepper powiadasz. Jaki był taki był, ale jestem pewien że z
ustawieniem TV w chałupie sam sobie poradził :P
--
Krzysiek

22. Data: 2011-08-22 18:19:22

Od: "Annn" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leprze to, niż gdzie łóżko małżeńskie i jak mam ... A tu wole sie
> powstrzymać ;)

Może i Lepże... -dużo zdrowia życzę!

23. Data: 2011-08-23 04:59:41

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annn napisał(a):
> Mam tylko taki szkic i kusi nas _poożenie_
Z Lepperm Ci nie wyszło, to ze zdrówkiem wyskakujesz?
Również i Tobie zdrówka.
--
Krzysiek

24. Data: 2011-08-23 09:45:38

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-22 12:15, Przesmiewca pisze:
> "Kris"<k...@W...PL> napisał(a):
>

> Ludzie kupuja duze odbiorniki i odstawiaja je najdalej jak moga,
> bo przeciez sa takie ogromne; pytanie - to po co kupuja wiec takie
> telewizory i wydaja kupy kasy na cos, co moza kupic mniejsze
> i tansze.. efekt ten sam.

Bo sąsiad kupił, bo koleżankom trzeba zaimponować, bo tak wypada
nowobogackim, bo wstyd mieć coś mniejszego, taka moda itp. Wybierz sobie :-)

25. Data: 2011-08-23 10:07:02

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawid <x...@n...pl> napisał(a):

>Bo sąsiad kupił, bo koleżankom trzeba zaimponować, bo tak wypada
>nowobogackim, bo wstyd mieć coś mniejszego, taka moda itp. Wybierz sobie :-)

To bylo pytanie retoryczne majace podkreslic cos innego.

26. Data: 2011-08-25 15:39:53

Od: "Mark Twain" <2...@1...eu> szukaj wiadomości tego autora

> nie przesadzaj...
>
> są ludzie którzy nie potrafią nawet własnego domu urządzić, naprawdę.

Moim zdaniem jest NIEWIELE osób, które potrafią urządzić dom. Wystarczy
wejść do takiego "urządzonego" bez ręki projektanta domu i widać ... wiochę.
Meble rzucają cień bo oświetlenie nieprzemyślane, brak podporządkowania
umeblowania do stron świata, pomieszczenia małe w ciemnych barwach, brak
dyscypliny wyposażenia w kontekście pomieszczenia. Polacy oczywiście we
wszystkich dziedzinach specjaliści i sami wszystko potrafią zaprojektować i
zrobić.

--

Mark

27. Data: 2011-08-25 16:13:11

Temat: Odp: Re: Gdzie ustawić telewizor?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 sierpnia 2011, 17:39:53 UTC+2 użytkownik Mark Twain napisał:

> Moim zdaniem jest NIEWIELE osób, które potrafią urządzić dom. Wystarczy
> wejść do takiego "urządzonego" bez ręki projektanta domu i widać ... wiochę.

Wystarczy wejść do takiego urządzonego przez projektanta i od razu poczuć się jak w
biurze.
Dom nie jest od wyglądania dla gości (poza pokojem gościnnym), ma być w nim miło i
ciepło przede wszystkim mieszkańcom.

> Meble rzucają cień bo oświetlenie nieprzemyślane, brak podporządkowania
> umeblowania do stron świata, pomieszczenia małe w ciemnych barwach, brak
> dyscypliny wyposażenia w kontekście pomieszczenia.

Brak sensu w codziennym użyciu to domena projektantów, nie wiem czemu ale to co
ładnie wygląda, nie rzuca cienia i inne pierdoły dają w efekcie wystawę w której nie
da się mieszkać na co dzień.

--
ZZ@private

28. Data: 2011-08-25 18:15:47

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mark Twain" <2...@1...eu> napisał(a):

> [...]
>wszystkich dziedzinach specjaliści i sami wszystko potrafią zaprojektować i

I wazne, zeby sie projektantowi podobalo a nie mieszkancom.

29. Data: 2011-08-26 10:26:14

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Mark Twain wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> podporządkowania umeblowania do stron świata, pomieszczenia małe w
> ciemnych barwach, brak dyscypliny wyposażenia w kontekście

Pokash fotke!

Qra

30. Data: 2011-08-26 10:41:41

Od: "Marek P." <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomieszczenia. Polacy oczywiście we wszystkich dziedzinach
> specjaliści i sami wszystko potrafią zaprojektować i zrobić.

Może tym ludziom źle urzadzony dom nie przedzkadza.
Nie każdy ma życie podporządkowane twardym rególom matematycznym, nie
wysyłają 100 pastów jaki samochód kupić, nie zwracają uwagi na ustawienia
aparatu bo jakośc zdjęć z imprezy zupełnie im wystarczy, nie planują wakacji
z 2 letnim wyprzedzeniem i nie czytają regularnie pism o wykończeniu domu,
bo i tak urzadzą go tak jak im pasuje itd.

co zamiast unicoru
zapytanie o lodowke Whirlpool ARC 1800
Jaki producent lodówek...
zużycie wody - trzyoosobowa rodzina