Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów

11. Data: 2015-08-30 10:40:03

Temat: Re:Odp: Re:Odp: Re:Wrocławianie umawiają się z rolnikami, by mieć żywność spoza marketów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> Wrote in message:

> news:55d18b51$0$27507$65785112@news.neostrada.pl...
>> "@" <s...@p...onet.pl> Wrote in message:
>>>
>>> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
>>> news:55d17cbf$0$4784$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> "Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:
>>>>> http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35751,17902255,
Wroclawianie_umawiaja_sie_z_rolnikami__by_miec_zywno
sc.html

> Agroturystyka to nie all inclusive.
> Posilki zapewnialismy sobie sami, aczkolwiek mleko, ser, jaja i rozmaitosci
> z ogrodu (cebula, pomidory, ogorki, szczypiorek, czeresnie, porzeczki)
> dostawalismy od gospodyni. Za darmo.

I chcesz tym wyjątkiem obalić regułę 3-)

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

12. Data: 2015-08-31 19:29:53

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wroclawianie_umawiaja_sie_z_rolnikami__by_miec_zywno
sc.html

> I chcesz tym wyjątkiem obalić regułę 3-)

No to akurat zaden wyjatek.
W ilu gospodarstwach agroturystycznych spedzalas wakacje, czy chocby
weekendy ?
Bo ja czesto korzystalam z tej formy wypoczynku i nie zdarzylo mi sie
jeszcze, zeby mnie ktos oszukal, ze ma swoje a zwozil skadkolwiek. Jak nie
mial, to mowil, ze on nie, ale sasiadka ma i mozna sobie u niej kupic.
Kiedy widze jak baba doi krowy, to juz nie musze stac przy niej i pilnowac
jak robi maslo, zeby wierzyc, ze to jej produkt, a nie odpakowany i
przeformowany... :)

@

---
Avast.

13. Data: 2015-08-31 20:20:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2015 19:29:53 +0200, @ napisał(a):

> No to akurat zaden wyjatek.
> W ilu gospodarstwach agroturystycznych spedzalas wakacje, czy chocby
> weekendy ?

Mam ich naokoło ze 30 - nie muszę spędzać w nich czasu, żeby widzieć, dokąd
jeżdżą samochodami po zakupy,bo po prpstu spotykamy się w Makro.

14. Data: 2015-09-01 09:25:52

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ich naokoło ze 30 - nie muszę spędzać w nich czasu, żeby widzieć,
> dokąd
> jeżdżą samochodami po zakupy,bo po prpstu spotykamy się w Makro.

No i ? Czego to dowodzi ?
Zakupy w Makro to jakies przestepstwo ?
Sama sie tam zaopatrujesz, wiec o co chodzi ?

Napisalam wyraznie - jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby jakikolwiek gospodarz
(nie tylko z malopolski) mnie oszukal, ze ma swoje, a podsuwal mi sklepowe.
Mial swoje to dawal/sprzedawal, a jak nie mial to sie nie chwalil, tylko ew.
odsylal do kogos innego.
Chyba nie bardzo wiesz na czym polega agroturystyka, skoro uwazasz, ze
gospodarz zapewnia wikt jak za krola ćwieczka.

@

---
Avast.

15. Data: 2015-09-01 10:53:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2015 09:25:52 +0200, @ napisał(a):

> No i ? Czego to dowodzi ?
> Zakupy w Makro to jakies przestepstwo ?
> Sama sie tam zaopatrujesz, wiec o co chodzi ?

O to, że JA nie oferuję makro'wego mięsa itp jako "wiejskiego jadła" :->

16. Data: 2015-09-01 11:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2015 09:25:52 +0200, @ napisał(a):

> Chyba nie bardzo wiesz na czym polega agroturystyka, skoro uwazasz, ze
> gospodarz zapewnia wikt jak za krola ćwieczka.

Chyba TY nie wiesz, na czym ona polega. Teoretycznie ludzie jadą na wieś
przede wszystkim po wiejskie jedzenie, powietrze i ciszę.
Tymczasem obserwuję, że tej ciszy nie zachowują tu sami (ale to osobny
problem...), a "wiejskie jadło" jest wysoce problematyczne - mięso, sery,
jajka, warzywa pochodzą z hipermarketów, przy czym gremialne grillowanie
daleko odbiega od wymarzonej wiejskości...
Podsumowując: agroturystyka to jeden wielki szajs, generalnie jest to szara
strefa hotelowa - nie płacąca podatków i nie spełniająca hotelowych norm
san-epid, bo się tego od niej nie wymaga.

17. Data: 2015-09-01 14:53:17

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to, że JA nie oferuję makro'wego mięsa itp jako "wiejskiego jadła" :->

A agroturystyka oferuje ?
Rozbawiasz mnie coraz bardziej :)

@

---
Avast.

18. Data: 2015-09-01 15:07:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2015 14:53:17 +0200, @ napisał(a):

> A agroturystyka oferuje ?
> Rozbawiasz mnie coraz bardziej :)

I postaram się nadal:
http://tiny.pl/gxzdv

19. Data: 2015-09-01 15:35:21

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I postaram się nadal:
> http://tiny.pl/gxzdv

No i ? :)
Wpisalas w google "agroturystyka" and "wiejskie jedzenie" :)))
Tylko nie chcialo Ci sie sprawdzic wynikow :)))
Nic z nich nie wynika.
Postaraj sie bardziej :)

@

---
Avast.

20. Data: 2015-09-01 15:59:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Sep 2015 15:35:21 +0200, @ napisał(a):

> [...]
> Wpisalas w google "agroturystyka" and "wiejskie jedzenie" :)))
> Tylko nie chcialo Ci sie sprawdzic wynikow :)))

Agroturystyka Nostalgia w ...! Wyjątkowa atmosfera, ogród, wiejskie
jedzenie

Prawdziwym rarytasem dla gości jest wypiekanie pysznego wiejskiego chleba
oraz placków drożdżowych. Gospodyni gwarantuje prawdziwe wiejskie jedzenie

Na gości czekają domowe, wiejskie jedzenie

Wśród gospodarzy prowadzących gospodarstwa agroturystyczne są nawet ...
Wielu z nich gotuje po prostu tradycyjne, wiejskie jedzenie, w oparciu o

z dala od zgiełku zatłoczonych miast oraz smaczne wiejskie jedzenie

noclegi Gospodarstwo agroturystyczne ... zdrowe wiejskie jedzenie

spacery po lesie, jazdy konne i zdrowe wiejskie jedzenie przygotowane na
bazie produktów z własnego gospodarstwa

atrakcjami na szanownych gości czeka miła, rodzinna atmosfera oraz pyszne,
zdrowe wiejskie jedzenie

agroturystyka w górach izerskich ... Oferujemy wiejskie jedzenie i

Na turystów chcących zakosztować prawdziwej pałuckiej sielanki czeka pole
namiotowe, domki kempingowe, pokoje gościnne i wspaniałe, wiejskie jedzenie

To nie tylko noclegi i wiejskie jedzenie. By miejsce zasługiwało na miano
gospodarstwa agroturystycznego

Agroturystyka nad jeziorem, wygodne pokoje w Wiejskim Domu Wczasowym. ...
Gościnna obsługa i znakomita kuchnia, która poleca smaczne wiejskie
jedzenie

urzekły: przygotowana ścieżka edukacyjna i proste wiejskie jedzenie

turystów chcących zakosztować prawdziwej sielanki czekają pokoje gościnne
i wspaniałe, wiejskie jedzenie

Czeka was miła, rodzinna atmosfera, oraz pyszne, zdrowe wiejskie jedzenie

Oferta, jaką dysponuje turystyka wiejska i agroturystyka w Polsce to,
oprócz 8 tys. ..... Gospodarze oferują smakowite wiejskie jedzenie

Gospodarstwo agroturystyczne jest idealnym miejscem dla wszystkich ...
edukacyjna i proste wiejskie jedzenie oparte o produkty rolne pochodzące z
własnego

Agroturystyka ... Pełne; profesjonalna obsługa, domowe wiejskie jedzenie

to spokojna wieś ... gości czeka miła, rodzinna atmosfera oraz pyszne,
zdrowe wiejskie jedzenie

Gospodarstwo agroturystyczne zaprasza wszystkich miło?ników przyrody nad
Biebrzę. ... Oferujemy noclegi w przestronnych pokojach i wiejskie jedzenie

Poza tym: spokój, zieleń, świeże powietrze, ogniska, grillowanie,
przejażdżki bryczką, przepyszne wiejskie jedzenie

Tu znajdziecie agroturystyczny klimat, ciszę, spokój, dobre wiejskie
jedzenie

To magiczna, pachnąca ziołami kraina na Podlasiu, gdzie możemy zjeść pyszne
i zdrowe wiejskie jedzenie

Właściciele gospodarstw agroturystycznych opowiedzieli nam o s. ... W
zamian oferujemy pyszne, proste wiejskie jedzenie

Agroturystyka ... pstrągami oferujemy domowe, wiejskie jedzenie

oferuje nie tylko wspaniałe otoczenie, ale i swojskie wiejskie jedzenie

Gościnna obsługa i znakomita kuchnia, która poleca smaczne wiejskie
jedzenie

Obecnie brak jeszcze możliwości nocowania w gospodarstwie. Zapraszamy na
pobyty biesiadne . Oferujemy dobre wiejskie jedzenie

agroturystyka na płaskowyżu z widokiem na Jezioro Kłodno, pokaz ....
Przejażdżki wozem, kuligi, grill, ognisko, domowe wiejskie jedzenie

Oferujemy przestronne pokoje i wiejskie jedzenie!

Na turystów chcących zakosztować prawdziwej Pałuckiej sielanki czeka pole
namiotowe, domki kempingowe, pokoje gościnne i wspaniałe, wiejskie jedzenie

A teraz udowodnij, że to wszystko prawda, a ci, co kupują w Makro, NIE
ogłaszają się wcale :-]

--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

Co sądzicie o garnkach ze stali nierdzewnej?
Kto dostanie statuetkę św. Jacka?
Pytanie z serii gzie w Krakowie...?
A z jagnięciny co?
suszone o?miornice