Odp: Renty i co się należy...

From: "interpio" <i...@f...polbox.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Odp: Renty i co się należy...
Date: Fri, 3 Oct 2003 16:42:19 +0200

> Nigdy nie miałem przekonania, że rząd ma mi cokolwiek zapewnić poza
> bezpieczeństwem.

Tak, rządący doskonale bronią swoich interesów i zajmują się głownie bezpieczeństwem
ekonomicznym
swoim i swoich rodzin.
A kaleka niech zdycha, bez pracy, bez renty, bez dostępu do lekarstw i leczenia,
a jak będzie żebrał na ulicy to się go kopnie w d.pę, zdzieli pałą po grzbiecie
a potem zrobi zdjęcie i pokarze w Gazecie Wyborczej lub w Wprost
z etykietą nieudacznika transformacji, fawella lub innego dziada...

> Problem polega na tym, że zabezpieczenie podstawowych warunków do
> zycia powinna zapewnić rodzina i najblizsi, powinny zapewnić
> organizacje charytatywne

Oj naiwny, naiwny, naiwny...
Szczególnie organizacje charytatywne a z czego będą żyły
zarządy organizacji charytatywnych, jeżeli rozdadzą to co zbiorą :-)))

> Nawiązując jeszcze do Pańskiego poprzedniego listu, pisze Pan w nim,
> że Panu się lepiej opłaca nie pracować niż pracować, bo zabiorą Panu
> rentę. Jest to dowód na głoszoną przeze mnie tezę, że w
> przytłaczającej większości przypadków bezrobotni (kalecy i sprawni)
> wcale nie domagają się pracy - oni domagają się PIENIĘDZY. Gdyby im
> dać pieniądze jakich chcą, to mogliby w ogóle nie pracować.

Dzisiaj praca jest przywilejem, luksusem, rozumiem brakuje rąk do
pracy, to się zabiera renty ale w obecnej sytuacji nadpodaży siły roboczej -
jaki to ma cel? Chyba powiększenie i tak wielkiej biedy wśród rencistów i ich rodzin.

>... rząd POWINIEN zapewnić pracę ...

A z tym to się zgadzam, to obowiązek Państwa do zapewnienia jak
Pan już pisał bezpieczeństwa - a ja dodam ze swoje strony ekonomicznego.
Denerwuje mnie tezy głoszone przez Pana, mój znajomy
głosi podobne, mówi, że nie ma pracy, przeze mnie bo ja mu swoją rentą zabieram
pracę.
Ale jak jest głodny lub potrzebuję pare groszy to przychodzi do mnie,
nie do organizacji pozarządowej, nie do rodziny, nie do księdza
Pozdrawiam Piotr