Odp: biohumus dobry na wszystko

Data: 2000-01-09 13:31:10
Temat: Odp: biohumus dobry na wszystko
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl>

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:859it4$ph5$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:856vn9$pcp$...@a...webcorp.com.pl...

> Ostatnio, dużo jest obrażonych na liście :-)
(...)
Wcale się na Ciebie nie obraziłem (świadczą o tym moje uśmiechy czyli
:-))) )

> [...]
> do "jaj", słownictwem które mi nie odpowiada) "przeginać czegoś tam"
> Na temat dżdżownic, czytałem, jak wielu na tej liście. Sprowadzałem także
te
> pożyteczne zwierzątka. Jedną partię, nawet, chyba od Ciebie z czym się
> dotychczas nie chwaliłem :-).
> Wierzę w wybiórcze oddziaływanie pewnych czynników.
> Jeżeli napisałbyś, że humus zwalcza wiele chorób grzybowych pewnie
uznałbym
> to za prawdę. Jeżeli napisałeś, że biohumus skutecznie zapobiega chorobom
> grzybowym to komunikuję, że ja w to nie wierzę.
(...)
Oczywiście masz rację!.Stałem się ostatnio za bardzo na tej liście gadatliwy
i pewnie niektórzy uważają,że zbyt pewny siebie.Wcale tak nie jest.Niestety
efektem tego jest to,że najpierw coś napiszę,a póżniej pomyślę(za
póżno-wysłane).
Jeżeli chodzi o"przeginanie czegoś tam" to pewnie chodzi Ci o słowo "pała".
Podejrzewam,że nie mamy tego samego na myśli.:-)

> Nie gniewaj się. Zależy mi na dobrych stosunkach z Tobą :-). Zastrzegam
> sobie, jednak, prawo nie zgadzania się z Tobą, o ile przyjdzie mi na to
> ochota.

Święte słowa!

s...@w...com.pl
P.S.
Mam pytanie.Czy moja odpowiedz Rafałowi W.na temat biohumusu dotarła ?
Ostatnio mam problemy z moim numerem dostępowym(rachunki
opłaciłem).Wprawdzie ją widzę,ale to podobno o niczym nie świadczy.