Odp: czy oznaczenie markerów

From: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: czy oznaczenie markerów
Date: Sun, 25 Feb 2001 02:06:24 +0100
Sender: [mdchris friko6.onet.pl]@pg63.warszawa.sdi.tpnet.pl

hm biopsja tarczycy jest tylko wtedy konieczna jezeli sa w badaniu usg
zmiany podejrzane o zlosliwosc. Jezeli takich zmian nie ma to jest to
niekonieczne. Jezeli masz nadczynnosc i wole to przede wszystkim powinno sie
ci zobaczyc jaka masz jodochwytnosc i zaproponwac leczenie radiojodem. Ja
uwazam ze leczenie metizolem jest to leczenie polowiczne ktore i tak
doprowadza do przerostu dalszego tarczycy i nie daje efektow wylecznia.
Jedynymi sposobami leczenia jest operacja lub radiojod.

Użytkownik Merdes <m...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:979bee$30p$...@n...tpi.pl...