Re: czy oznaczenie markerów

Data: 2001-02-25 16:31:09
Temat: Re: czy oznaczenie markerów
Od: <x...@p...onet.pl>

> dziękuję za wyczerpujące dla mnie informacje,
>
> m.innymi, biopsja ma być wykonana w związku z nadczynnością
> tarczycy i  podjęciem decyzji co do sposobu jej leczenia itd,
> chciałam  w jakikolwiek sposób uniknąć jej wykonania.
>
> Merdes napisał(a) w wiadomości: <975vag$51l$1@news.tpi.pl>...

Pytanie bylo o chorobe tarczycy. W rzeczywistosci natomiast odpowiedzi
dotyczyly prostaty. Te dwa organy maja ze soba niewiele i nie rozumiem dlaczego
taka pomylka powstala.

W sumie wiec jest to jeszcze jeden dowod na to, ze porady udzielane przez
Internet sa niewiele warte. Zwlaszcza jak udzielaja je osoby nie przygotowane
do tego fachowo i nie nadzorowane.

Pozdrawiam

dradam